Santa Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 För er som vill veta så har Odinms börjat acceptera nya medlemmar igen, och dom har släppt 3rd job >>Länk<< Om ni vill köra där så registrera er medans ni kan, dom kommer troligen stänga igen när det blir kö för login igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Haha, hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Haha, hej. Hehe, grattis på den leveln i guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Haha, hej. *bild* Odin? Iallafall, har tjänat 11,35m den här helgen. Älskar payment från Zakum. Redigerad 28 april, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Odin?Töntigt med Odin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 (redigerad) Visst är det. -30000 fame skulle bara nås med hacks på GMS, och 222 äpplen skulle kosta en del. Oftast står det heller inget om "Odin" i notisen. Baw-stehd. Redigerad 28 april, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Tjena, hade tänkt börja lira lita maple ett tag nu och har ett par frågor; Vilka spelar på windia fortfarande? Och skulle någon kunna linka ett par maple forum? Letar efter ett speciellt jag glömt namnet på ; p Oneaxehole hängde där har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Töntigt med Odin. Faaan va töntig du är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Visst är det. -30000 fame skulle bara nås med hacks på GMS, och 222 äpplen skulle kosta en del. Oftast står det heller inget om "Odin" i notisen. Baw-stehd. Alltså. Det är fortfarande inte Odin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Annan privatserver kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Chansar på LocalMS, dom har tagit typ hela koden från odin, märks redan på lvl 1, han man pratar med och får mark of beta och meloner/cape säger att man ska kolla LocalMS hemsida som råkar vara odins forum, och deras irc är odins med Så kan man köpa nx sakerna där hos npc's, men det är tydligen nåt problem med det nu för dom npc'erna funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 FrankserverN^ äger alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Jag installerar Maplestory nu! Och nu undra jag såklart om det är några på GTAsajten som fortfarande spelar detta spel, och jag undra också vilken server man ska välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Jag installerar Maplestory nu! Och nu undra jag såklart om det är några på GTAsajten som fortfarande spelar detta spel, och jag undra också vilken server man ska välja? Den jag skulle kunna tänka mig fortfarande spelar på global är thuug. Han spelar iaf på scania..? alla andra har troligen slutat men spelade på windia!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Yes, level 108. Spelar på Bellocan, så där kan du ju börja om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Yes, level 108. Spelar på Bellocan, så där kan du ju börja om du vill. Jag tror att jag laddade ner Europa version... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Jag tror att jag laddade ner Europa version... Ja, att få ett acc på Global kan bli svårt när du bor i sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Ja, att få ett acc på Global kan bli svårt när du bor i sverige! Proxy shalala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Jag använver HotSpot Shield för att komma åt min cleric som egentligen är IP bannad. Btw, Jag blev intagen till Tespia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Buhuu! OdinMS har blivit sämmda av Nexon och har lagt ner. Mer info här: http://odinms.de/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts