Nik. Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Yes, filmen uppe. [youtube-old]EXeIPDXl4SI[/youtube-old] Santa, crossbow är tusen ggr. billigare än bow på GMS. Jag har en noob crossbowman som jag spelar lite på ibland. Soft tog nyligen lvl 60 på argusi och 37 på min sin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Dingade nyss lvl 54 och har skrapat ihop 39mil nu. Dags att gå och sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Tog just lvl 66, Hoppas på lvl 70 i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Bara för att ni är så kåta på mina capes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 När vi är inne på equips... Pink Capen är kasst scrollad men jag fick den gratis när jag inte hade råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 När vi är inne på equips... Pink Capen är kasst scrollad men jag fick den gratis när jag inte hade råd. Du som är warrior, vad är dina stats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Lite hög DEX, borde kanske ha stannat på 80 eller så, men vafan. Jag har haft användning för den. Ska också få Zhelm på söndag. Redigerad 28 mars, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Du som är warrior, vad är dina stats?På Anus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 fint att Ms har varit nere hela dagen och kanske kommer upp tills nio. hah kommar ju inte kunna ta lvl 70 förens i morgon. lite surt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Sitter i princip fast på lvl 63, börjar gå segt att lvla nu. Ruskigt tråkigt att lvla vid skeletons också. Någon som har något tips? Är f.ö lvl 63 I/L. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 (redigerad) Sitter i princip fast på lvl 63, börjar gå segt att lvla nu. Ruskigt tråkigt att lvla vid skeletons också. Någon som har något tips? Är f.ö lvl 63 I/L. LMPQ? kanske inte de roligaste men får man tag på ett 1min team så går de ganska fort att dra upp i lvlarna och jag lovar dig, på lvl 68 känns de som man fastnat helt! Edit: The server check has been extended for 1 hour and 25 minutes. It will now conclude at 12:40 pm (PDT) (8:40 pm GMT) We apologize for the inconvenience. Redigerad 2 april, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 LMPQ? kanske inte de roligaste men får man tag på ett 1min team så går de ganska fort att dra upp i lvlarna och jag lovar dig, på lvl 68 känns de som man fastnat helt! Finns inte PQ i oMS än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 (redigerad) Finns inte PQ i oMS än. Global is the shit Edit: GRATS på lvl 70 till mig Redigerad 3 april, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Fick min Zhelm igårkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Fick min Zhelm igårkväll. Nämen grattis. :] Level 35 med Cuffhoran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Är fortfarande lvl 63 med min I/L, lvl 2x med min xbowman och lvl 2x med min nygjorda warrior. Ska spinna vidare på den och börja använda tvåhandsvapen. Yay! Tråkigt bara att man inte har någon att lira med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Blev väl lite slött nu efter lvl 70, men kan nån förklara lite mer vad kentatur party är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Har börjat spela igen, level 10 warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Blev väl lite slött nu efter lvl 70, men kan nån förklara lite mer vad kentatur party är? Dom syftar nog på Blue/Red kentaurus i Leafre. Men jag rekomenderar inte att du tränar där innan iallafall 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Dom syftar nog på Blue/Red kentaurus i Leafre. Men jag rekomenderar inte att du tränar där innan iallafall 80. nej före lvl 80 har jag inte tänkt att dra dit, måste maxa HS först Iaf lvl 73 på Argusi och lvl 50 på Gemsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts