JSHC Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Värdelöst. Vill du hellre ha så att du crashar varje gång du loggar in och servern är full? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Vill du hellre ha så att du crashar varje gång du loggar in och servern är full?Jaaaaahhhh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Vill du hellre ha så att du crashar varje gång du loggar in och servern är full? Nej, jag vill att dom ska köpa bättre utrustning så att deras server klarar mer än 1500 personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Nej, jag vill att dom ska köpa bättre utrustning så att deras server klarar mer än 1500 personer. Att du inte ger dom flera hundra dollar så dom kan hyra ny lina+server då. Sluta förvänta er så mycket av en beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Yay, dingade nyss lvl 40. Har köpt in ny armor för lvl 48, ny hatt för lvl 50 och en Maple Lama Staff idag, känner mig nöjd. Sitter f.ö på 32k nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Yay, dingade nyss lvl 40. Har köpt in ny armor för lvl 48, ny hatt för lvl 50 och en Maple Lama Staff idag, känner mig nöjd. Sitter f.ö på 32k nu. Najs.. Jag har inte levlat så mycket.. lvl 77 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Najs.. Jag har inte levlat så mycket.. lvl 77 just nu. Drar snart lvl 42. Har skrapat ihop 1.6mil nu och ska ta och försöka sälja lite saker senare. JSHC, lira senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Väntar på FoJ och det ploppar precis upp en notice om att det är 4 minuter kvar tills det öppnar, då ringer något jävla cepe på telefonen och jag åker på en d/c. Jävla skit. Tar ju minst en timme att logga in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Väntar på FoJ och det ploppar precis upp en notice om att det är 4 minuter kvar tills det öppnar, då ringer något jävla cepe på telefonen och jag åker på en d/c. Jävla skit. Tar ju minst en timme att logga in igen. Man svarar fan aldrig i telefon när man spelar! Möjligtvis om man har en bärbar i närheten och man kan konsten att tala med telefonen mellan huvudet och axeln. Man tappar lite koncentration men man har i alla fall båda händerna fria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Tycker inte Foj är värt det om man inte är hög level i sin "klass" och dom flesta är låg lvls. 1 miljon för att ha en liiiiiiten chans att få mer, och sen en chans att få en nx sak eller nån equipt eller nåt. Kan iofs vara värt det tidigt på vardagar eller nåt då det inte är så många som kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Hi to prevent the login queue growing further we decided to temporarily disable account creation. We hope to enable it again when we get a new server. We are very sorry for the inconvenience caused and hope that this downtime will be as short as possible. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 mm , läste det , gött att det inte kommer komma massa folk hela tiden, skulle bara bli allt längre och längre köer och flera meningslösa trådar på forumet om att dom inte kan logga in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Yay! Köpte nyss en heartbaloon (NX). Gick för 5mil + Lamastaff. Får väl ta och köpa en ny lamastaff nu, sålde nyss några scrolls för 900k styck. Sure, hade kunnat fått ett bättre pris men jag får ont i huvudet av att stå i kerning med alla ploppande pratbubblor och tegelbakgrund. Dingade f.ö lvl 47 ganska nyligen, ska försöka ta lvl 48/49 innan jag går och lägger mig ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) Jag och tossie hittade en rolig grej förut, ni vet scroll seller NPCn som står i Orbis tower? Han säljer tydligen 100% scrolls för 35-70k Har en +5 armor och en +7 polearm nu Skriv till mig på XFire/MSN sen Lajnux så kan jag dra med dig till Jr. Yetis. Redigerad 11 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 (redigerad) ... Vänta er någon form av film snart. Redigerad 11 mars, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 ... Vänta er någon form av film snart. grattis Har btw en nyskapad archer nu, dingade nyss 28,blir 30 imorgon, men vet inte riktigt om jag ska ha båge eller xbåge. Kollat runt lite på internet men båda har sina för och nackdelar , även kollat på skillerna men dom är bra på båda sidorna med, någon/några som kan hjälpa mig välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 ... Vänta er någon form av film snart. Grattis! Santa: Crossbow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Dingade nyss lvl 48, slut för idag. Har f.ö 13.7mil nu. Får förhoppningsvis in 12mil till imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 (redigerad) Yes, filmen uppe. [youtube-old]EXeIPDXl4SI[/youtube-old] Santa, crossbow är tusen ggr. billigare än bow på GMS. Jag har en noob crossbowman som jag spelar lite på ibland. Redigerad 13 mars, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Lirar ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts