Nik. Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Open maplestory? de låter najs, hur funkar det, hur gör man? när funkar de? lär mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Gått 3 dagar nu, och har äntligen kört lite nu, lvl 18 magican just nu, ska bli I/L sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Gått 3 dagar nu, och har äntligen kört lite nu, lvl 18 magican just nu, ska bli I/L sen Är de najs? hur gör man? länkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Lvl 31 nu, I/L , gött med drops är det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Lvl 31 nu, I/L , gött med drops är det iallafall NikXnamezz pl0x? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 40 nu Jag wisperar dig när jag kan JS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) 40 nu Jag wisperar dig när jag kan JS Killen som levlar snabbt, du får levla mig lite sen då.. Har inte jag dig på msn förresten? Redigerad 29 februari, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Killen som levlar snabbt, du får levla mig lite sen då.. Har inte jag dig på msn förresten? Det har du säkert, men den har jag inte vart inne på på ett bra tag xD, Glömde lösenordet, och det blev nåt strul med mailen så den är borta nu Fixade dock en ny för ca 1-2 månader sen, men msn verkar inte funka alls på denna dator nu.... så jag klarar mig med xFire Ding 41 btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) Det har du säkert, men den har jag inte vart inne på på ett bra tag xD, Glömde lösenordet, och det blev nåt strul med mailen så den är borta nu Fixade dock en ny för ca 1-2 månader sen, men msn verkar inte funka alls på denna dator nu.... så jag klarar mig med xFire Ding 41 btw Langa xfire i PM då, har även en Lama staff som du kan få köpa om du inte redan har en. Redigerad 29 februari, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Är de najs? hur gör man? länkar? Ingen som nappade på att svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Ingen som nappade på att svara? fick ett PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 fick ett PM Men jag vill ju också veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Mysigt mysigt nu, Servern klarar totalt av 1500 som spelar samtidigt, på forumet finns : 48,214 aktiva medlemar... Dock coolt att det är först nu som jag märker att det är kö när man ska spela. Är även MASSA trådar på deras forum om folk som undrar varför dom inte kan spela... små jobbigt. Kanske lättar lite på folk under nästa vecka, för det blir nog inte så värst mycket spelande i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Men jag vill ju också veta http://www.odinms.de/ Gör ett forum-account och vänta 3 dagar, sen kan du göra ett game-account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Blev lvl 59 för ett tag sen, fick även lite cash shop saker i en event i förrgår Har alla saker till lvl 60, och skorna till 70 Slakta fiender med blixt ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 kom inte in på Oms när jag tröck på "logg in" så hände de inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 kom inte in på Oms när jag tröck på "logg in" så hände de inget Läs på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Läs på forumet. detta är ett forum! nej men jag orkar inte hålla på med ms igen de är tråååååkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 detta är ett forum! nej men jag orkar inte hålla på med ms igen de är tråååååkigt Om det är tråkigt... varför försökte du ens? Och det är en kö, är en nästan hela tiden när man vill köra, i helgen föråt var det kö på uppåt 2 timmar Så går det när det är dryga 50k användare på deras forum, men servern bara klarar av att 1500 spelare samtidigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Om det är tråkigt... varför försökte du ens? Och det är en kö, är en nästan hela tiden när man vill köra, i helgen föråt var det kö på uppåt 2 timmar Så går det när det är dryga 50k användare på deras forum, men servern bara klarar av att 1500 spelare samtidigt.. Värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts