Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Killen som levlar snabbt, du får levla mig lite sen då..

Har inte jag dig på msn förresten?

Det har du säkert, men den har jag inte vart inne på på ett bra tag xD, Glömde lösenordet, och det blev nåt strul med mailen så den är borta nu :rolleyes:

Fixade dock en ny för ca 1-2 månader sen, men msn verkar inte funka alls på denna dator nu.... så jag klarar mig med xFire :teehee:

Ding 41 btw :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har du säkert, men den har jag inte vart inne på på ett bra tag xD, Glömde lösenordet, och det blev nåt strul med mailen så den är borta nu :rolleyes:

Fixade dock en ny för ca 1-2 månader sen, men msn verkar inte funka alls på denna dator nu.... så jag klarar mig med xFire :teehee:

Ding 41 btw :teehee:

Langa xfire i PM då, har även en Lama staff som du kan få köpa om du inte redan har en.

wlgsn4phccp0.jpg

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mysigt mysigt nu,

Servern klarar totalt av 1500 som spelar samtidigt, på forumet finns : 48,214 aktiva medlemar...

Dock coolt att det är först nu som jag märker att det är kö när man ska spela.

Är även MASSA trådar på deras forum om folk som undrar varför dom inte kan spela... små jobbigt.

Kanske lättar lite på folk under nästa vecka, för det blir nog inte så värst mycket spelande i helgen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

detta är ett forum! <_<

nej men jag orkar inte hålla på med ms igen de är tråååååkigt :doh:

Om det är tråkigt... varför försökte du ens?

Och det är en kö, är en nästan hela tiden när man vill köra, i helgen föråt var det kö på uppåt 2 timmar :(

Så går det när det är dryga 50k användare på deras forum, men servern bara klarar av att 1500 spelare samtidigt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är tråkigt... varför försökte du ens?

Och det är en kö, är en nästan hela tiden när man vill köra, i helgen föråt var det kö på uppåt 2 timmar :naughty:

Så går det när det är dryga 50k användare på deras forum, men servern bara klarar av att 1500 spelare samtidigt..

Värdelöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor