Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Maplestory intresset verkar ha försvunnit här. :confused:

Men iallafall, _ThuuG, vad för program använder du när du spelar in dina MS filmer?

Ofta man pallar spela maple legit i flera år. Ingen skillnad på level 100 som 200 utan att ett par siffror blir högre när man slår. Svinskoj indeed.

Enda man saknar från maple är väl då man satt uppe med howie och gibbade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intresset har inte direkt försvunnit, inte för mig iallafall.

Dock trött på att man måste döda några miljoner mobs för att få en level, vara glad ett tag fixa skillpoints och det, sen iväg och slakta nån miljon till..

Dock så kommer jag troligen köra igen sen när/om privat servrar kommer upp, och det är ju inte olagligt direkt, eftersom maple är gratis... dock så beror det på hur det kommer vara med cashshop sakerna.

Kommer troligen bli som på Test servern dom hade för fjärde jobbet ett tag tillbacka, varje mob droppar 4+ saker varje gång, och exp'n är skapligt hög :confused:

Aja, kommer säkert gå ett bra tag tilsl dess...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maplestory intresset verkar ha försvunnit här. :(

Men iallafall, _ThuuG, vad för program använder du när du spelar in dina MS filmer?

Fraps för att filma och tankat Sony Vegas 8.0 Pro.

Ofta man pallar spela maple legit i flera år. Ingen skillnad på level 100 som 200 utan att ett par siffror blir högre när man slår. Svinskoj indeed.

Enda man saknar från maple är väl då man satt uppe med howie och gibbade.

Jag spelar för att jag tycker det är kul. Det är kul att levla när man har ett mål, och att levla på svårare monster. Jag förstår folk som tröttnar dock. En anledning att det blir roligare är väl också att man kan döda lite bossar då och då. :P

Jag har gått och blivit level 97 för övrigt, 100 på sportlovet. :lol: Ska bli roligt.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns typ ingen uppe än, vet bara om en, men den är jävligt buggig vad jag läst, dock så är det tydligen beta testning eller nåt på den så man kan inte bara fixa account och sen börja spela.

Det finns två stycken, men dem är bara på beta-stadiet, har lyckas att få en användare på ena, men kan inte logga in. :lol:

Men man får väl vänta tills betan är över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra :unsure:

Är det typ att man hittar nåt bra var 10:e mob eller var 50:e eller nåt, eller hur ofta hittar man equipts?

Väldigt ofta.

Har tappat tappat intresset för Mapelstory, då jag har börjat spelat Cabal Online ganska flitigt.

Spelar dock lite på Odin, men inte mycket :)

Heh

post-12968-1204118889_thumb.jpg

Redigerad av LMG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor