_ThuuG Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Level 94, har varit på 2 lyckade pap-runs. Hittar 11k's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Maplestory intresset verkar ha försvunnit här. Men iallafall, _ThuuG, vad för program använder du när du spelar in dina MS filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Maplestory intresset verkar ha försvunnit här. Men iallafall, _ThuuG, vad för program använder du när du spelar in dina MS filmer? Ofta man pallar spela maple legit i flera år. Ingen skillnad på level 100 som 200 utan att ett par siffror blir högre när man slår. Svinskoj indeed. Enda man saknar från maple är väl då man satt uppe med howie och gibbade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Ofta man pallar spela maple legit i flera år. Ingen skillnad på level 100 som 200 utan att ett par siffror blir högre när man slår. Svinskoj indeed. Enda man saknar från maple är väl då man satt uppe med howie och gibbade. Legit sa jag väl inget om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Intresset har inte direkt försvunnit, inte för mig iallafall. Dock trött på att man måste döda några miljoner mobs för att få en level, vara glad ett tag fixa skillpoints och det, sen iväg och slakta nån miljon till.. Dock så kommer jag troligen köra igen sen när/om privat servrar kommer upp, och det är ju inte olagligt direkt, eftersom maple är gratis... dock så beror det på hur det kommer vara med cashshop sakerna. Kommer troligen bli som på Test servern dom hade för fjärde jobbet ett tag tillbacka, varje mob droppar 4+ saker varje gång, och exp'n är skapligt hög Aja, kommer säkert gå ett bra tag tilsl dess... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 En privatserver ÄR uppe. Registreringen är dock stängd. Någon på Basil fick nys om det och spammade. Tror den heter OdinMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 En privatserver ÄR uppe. Registreringen är dock stängd. Någon på Basil fick nys om det och spammade. Tror den heter OdinMS. Njae, uppe skulle jag inte säga eftersom det bara är i beta stadiet än så länge. Iofs bättre än inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 (redigerad) Maplestory intresset verkar ha försvunnit här. Men iallafall, _ThuuG, vad för program använder du när du spelar in dina MS filmer? Fraps för att filma och tankat Sony Vegas 8.0 Pro. Ofta man pallar spela maple legit i flera år. Ingen skillnad på level 100 som 200 utan att ett par siffror blir högre när man slår. Svinskoj indeed. Enda man saknar från maple är väl då man satt uppe med howie och gibbade. Jag spelar för att jag tycker det är kul. Det är kul att levla när man har ett mål, och att levla på svårare monster. Jag förstår folk som tröttnar dock. En anledning att det blir roligare är väl också att man kan döda lite bossar då och då. Jag har gått och blivit level 97 för övrigt, 100 på sportlovet. Ska bli roligt. Redigerad 11 februari, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Fraps för att filma och tankat Sony Vegas 8.0 Pro. Tack! Är det någon som spelar på en privatserver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Tack! Är det någon som spelar på en privatserver? Finns typ ingen uppe än, vet bara om en, men den är jävligt buggig vad jag läst, dock så är det tydligen beta testning eller nåt på den så man kan inte bara fixa account och sen börja spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Finns typ ingen uppe än, vet bara om en, men den är jävligt buggig vad jag läst, dock så är det tydligen beta testning eller nåt på den så man kan inte bara fixa account och sen börja spela. Det finns två stycken, men dem är bara på beta-stadiet, har lyckas att få en användare på ena, men kan inte logga in. Men man får väl vänta tills betan är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Det var som fan, 2st? , fan, fick reda på att det fanns en i söndags tor jag... och att det finns en till nu Jag borde leta oftare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Saknar howie tiderna faktiskt. då allt var nytt och spännande! nu är de bara trist Edit: Trisk Redigerad 20 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 (redigerad) Slänger upp en screenshot för att hålla tråden vid liv. Privatservern OdinMS Redigerad 20 februari, 2008 av LMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Ding 30: 2nd Job Adv: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Ding 30: 2nd Job Adv: Gött gött, Jag kan inte börja spela förän imorn Men vad jag läst så är exp raten 8x, är drop raten det med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Själv är lag level 98, funderar på om jag orkar bli 100 på sportlovet, denna veckan alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Gött gött, Jag kan inte börja spela förän imorn Men vad jag läst så är exp raten 8x, är drop raten det med? Drop raten finns inget exakt, men meso är 8x och drop raten är betydligt högre än på GMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Drop raten finns inget exakt, men meso är 8x och drop raten är betydligt högre än på GMS. Bra Är det typ att man hittar nåt bra var 10:e mob eller var 50:e eller nåt, eller hur ofta hittar man equipts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 (redigerad) Bra Är det typ att man hittar nåt bra var 10:e mob eller var 50:e eller nåt, eller hur ofta hittar man equipts? Väldigt ofta. Har tappat tappat intresset för Mapelstory, då jag har börjat spelat Cabal Online ganska flitigt. Spelar dock lite på Odin, men inte mycket Heh Redigerad 27 februari, 2008 av LMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts