Wu Zi Mu Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Har en gubbe.. Lvl 13, slösat poäng på LUK och INT, så jag måste ännu gå upp 2 levlar innan jag kan bli warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Har en gubbe.. Lvl 13, slösat poäng på LUK och INT, så jag måste ännu gå upp 2 levlar innan jag kan bli warrior. Om du tänker spela maple länge tycker jag du gör en ny char. du kommer inte skada lika mycket som en annan warrior i din lvl, och så kommer du inte få andvända skillpoints föränn lvl 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hyfsat kul när vi sålde och köpte saker som inte fanns i spelet. BUYING HAPPY MEAL samt SELLING ERANDIUIL(Siana) Tar dock priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hyfsat kul när vi sålde och köpte saker som inte fanns i spelet. BUYING HAPPY MEAL samt SELLING ERANDIUIL(Siana) Tar dock priset. Jag trodde fan att vi skulle köra PQ men sedan när du villa trada dressing eller vafan det var så var jag ochså tvungen att köpa/sälja saker som inte finns^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag trodde fan att vi skulle köra PQ men sedan när du villa trada dressing eller vafan det var så var jag ochså tvungen att köpa/sälja saker som inte finns^_^ Mohah! Trodde alla ville köpa salladsdressing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Om du tänker spela maple länge tycker jag du gör en ny char. du kommer inte skada lika mycket som en annan warrior i din lvl, och så kommer du inte få andvända skillpoints föränn lvl 15 Orkar inte börja på en ny.. Är i lvl 14 nu, så det är lika å fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Är det många på gtasajten som har maplestory? Jag spelar bara med Siana och T-Ryder hela tiden. Måste ju finnas fler, eller? Är lvl 28 med min magiker nu snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Är det många på gtasajten som har maplestory? Jag spelar bara med Siana och T-Ryder hela tiden. Måste ju finnas fler, eller? Är lvl 28 med min magiker nu snart. Haha, bara för att jag gick ut en stund igår så levlar du om mig med en och en hakv lvl. fyfan^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Howan, jag har kollat flera gånger på MSN.. Men du är aldrig inne, jag spelar MS. Är i Windia -> Ch. 6 Är just nu i lvl 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Nu blev jag helt jävla mongosur igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Nu blev jag helt jävla mongosur igen *Klappar förstående* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Funderar på å göra en till gubbe. Vill prova på nån annan klass.. Så jag undrar, Bowman eller Thief? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Funderar på å göra en till gubbe. Vill prova på nån annan klass.. Så jag undrar, Bowman eller Thief? Gör en bögskytt, ingen som är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jävla balrog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jävla balrog! Wah! 2071 i skada! Vad fan håller du på med egentligen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Wah! 2071 i skada! Vad fan håller du på med egentligen?! Meh, Han som såg så snäll lut. Jag visste väll inte att han skulle mörbullta mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Howan, jag har kollat flera gånger på MSN.. Men du är aldrig inne, jag spelar MS. Är i Windia -> Ch. 6 Är just nu i lvl 19. Jag tycker det är du som aldrig är inne längre. Jag är Lvl. 33 och Cleric nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jag tycker det är du som aldrig är inne längre. Jag är Lvl. 33 och Cleric nu. Du är CP... Längtar tills jag blir lvl 30, så jag kan göra min Swordsman till Fighter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Lol,vettefan vad HOWHOW har lurat i den här killen som bara ville lära sej lite svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Heter Anhu (Siana...) på Windia och är lvl 26 för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts