_ThuuG Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 2x Exp 12 timmar om dagen fram till söndag för ALLA. Gick från 8% till 80% på 2 timmar vid duals igår och hittade ett set med steelys. Jag är glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 2x Exp 12 timmar om dagen fram till söndag för ALLA. Gick från 8% till 80% på 2 timmar vid duals igår och hittade ett set med steelys. Jag är glad. Jävla Nice med 2x exp Blev 30 nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Hehe grattis, ska minst bli 85 innan måndag. Förhoppningsvis 86 om jag har råd, för tid har jag. Dog nyss dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Hehe grattis, ska minst bli 85 innan måndag. Förhoppningsvis 86 om jag har råd, för tid har jag. Dog nyss dock. Tack,Synd att du dog måste vara jobbigt i så höga lvlar. Jag är 34 nu eftersom det har varit dubble exp Pallar inte att dra till 35 idag gör det imorn sen Jag har 50 i base dex just nu tror att ja ska stanna på 70. Lycka till med lvlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Börjar bli ganska vass nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Fattar inte att ni fortfarande kör Jag har som max kommit upp till lvl 55, sen la jag av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Level 50. Har sålt min pwg (10atk, 3luk) för 27.8mil nu... Hoppas WG-priserna sjunker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 (redigerad) Jahapp, då var det nästan helt säkert att 4th Job + Leafre + Horntail (?) + HP Bars + Mountpets kommer i januari. http://warning-street.de/misc/gl/preview/post/4th/ Redigerad 11 december, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 Jahapp, då var det nästan helt säkert att 4th Job + Leafre + Horntail (?) + HP Bars + Mountpets kommer i januari. http://warning-street.de/misc/gl/preview/post/4th/ Soft . men det är ingen risk att ja blir 120 ändå Kommer alla kunna ha mount eller bara 4th job? BTW:Pagen min har tagit semester(vilken överraskning),har för tillfället en 39 vanlig sin.vem vet snart har väll den också tagit semester och ja börjar på min page igen .Räknar me att inga av mina gubbar kommer att bli 60+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Har hört att mountpets ska vara level 70+.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Lär bli Cash Shop... HAR TYP SLUTAT FÖRRESTEN. Tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Nej, mounts är vad jag vet inte CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Nej, mounts är vad jag vet inte CS. Vad jag menar är att Nexon har en tendens att nerfa ALLT bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Hehe, sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Har gjort en ny film. http://www.youtube.com/watch?v=IJaNDhkuWkM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Lirar lite ibland.. Har gjort en beginner som heter Cuffed. Han är fin och level 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) Haha okej, är level 92. Funderar på 100 på sportlovet, vi får se en vecka innan hur hög level jag är så bestämmer jag mig då. Har uppgraderat mina equips lite på senaste tiden: 9 ATT Stormcaster glove 18 DEX 9 ACC 6 STR Blue Battleroad 6 ACC Brown Bandana (Gammal som fasen) 6 ACC 9 Avoid 3 STR 2 DEX Orihalcon Greaves (Level 90 Warrior skor) 105 ATT 9 STR Blue Screamer 3 ATT 2 LUK Pink Adventurer Cape (Fick gratis , 2 LUK = 1 ACC) Och sen var det väl bara mina rose earrings som inte är scrollade. Redigerad 7 januari, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Jag saknar mina lvl 30 - 50's. Allt var så mycket roligare då tycker jag just nu. Lvl 74 Btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spliffor Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Är lv 37 med min dit har också en 37 sin. nån som spelar på bera som har koll på wg priserna ? 5,6,7,8 att Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 Jag är level 20 med min beginner. Han är fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts