_ThuuG Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Tror inte jag någonsin postat en bild med stats och sånt, men iallafall: Min Heavens Gate är inte speciellt bra, 101 ATT 4 STR. Redigerad 6 november, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Köpte just den här. 25mil. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/w0sseow91859.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Köpte just den här. 25mil. BILD Fyfan asså!! Jag håller på att spara pengar nu har väl 260k=P den dära 36 attack kendayon kosta en förmögenhet för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Köpte just den här. 25mil. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/w0sseow91859.PNG OMFG. Jag har aldrig ens sett en mer än 12-13 LUK cape.. Okej kanske lite mer, men 16 LUK !? Den är ju +7 också. Grattis! Redigerad 8 november, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 OMFG. Jag har aldrig ens sett en mer än 12-13 LUK cape.. Okej kanske lite mer, men 16 LUK !? Den är ju +7 också. Grattis! Tack<3. Nu måste jag köpa en trevlig claw och lite grejer. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Hur mycket pengar har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Hur mycket pengar har du? ~43mil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Okej, har du köpt mesos eller? Har aldrig haft mer än 26mil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag blev nyss LV50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag blev nyss LV50 Grattis! Vill också vara 50! Står still på 42... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Okej, har du köpt mesos eller? Har aldrig haft mer än 26mil. Nejdå. Idag bestämde jag mig för att pröva att använda Gachapon, använde 22 tickets och fick en hel del scrolls. Fick dessutom en Pink Adventurer Cape (w.atk: 3) och ett par gröna skidor, bara capen är värd 200mil+. Så nu är jak klad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Justja, hade bara ett svagt minne av att någon sa att du köpt mesos.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Justja, hade bara ett svagt minne av att någon sa att du köpt mesos.. Det har jag väl också gjort. Inte det som majoriten av mina mesos kommer ifrån, dock. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Haha okej. Ny film uppe BTW! Kolla och kommentera pl0x. http://www.youtube.com/watch?v=rSgh6UXd_Bg Redigerad 10 november, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Haha okej. Ny film uppe BTW! Kolla och kommentera pl0x. http://www.youtube.com/watch?v=rSgh6UXd_Bg Jag kan ju inte så mycket om maple, men jag tyckte det såg snyggt ut. Ett stort plus till redigeringen, är det du som har redigerat? För den var otroligt bra tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Haha okej. Ny film uppe BTW! Kolla och kommentera pl0x. http://www.youtube.com/watch?v=rSgh6UXd_Bg Skit bra! Älskade början. Edit: Bra låt val. Redigerad 10 november, 2007 av LMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Jag har gjort allt utom musiken och spelet. Tack för kommentarerna. Edit: Det vill säga redigeringen och filmandet m.m. Med Sony Vegas är allt möjligt. Redigerad 10 november, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Nu när har blivit sjuk ska jag sätta igång att levla. Har även börjat på en ny char, en Crossbowman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Nu när har blivit sjuk ska jag sätta igång att levla. Har även börjat på en ny char, en Crossbowman Lycka till Jag sluta att spela på min dexless för ett tag sen den blev 53,jag sluta för att jag kom på att man inte kan ha någon bettre claw i 70 typ scarab . Så jag startade en page istället har laddat upp med ett 77 attack och 8 str 43 Maple vapen,Just nu e jag 27 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Orkar ju fan knappt Maple. Ska bli level 50 så att jag kan använda en slain. Sen vet jag inte vad jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts