oldsmobile Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Dödade Papulatus igår, men jag dog när han hade Ca. 2.5 cm HP kvar. Bara 2st. äverlevde hela runnen utav 12 personer. Nästan jag också. Nice. Själv blev man nyss 46 med min dexless. Ensak som är konstigt med mig och mina gubbar det är att jag har inte en ända 50+ . Jag brukar tröttna vid 45 ungefär. kan iallefal skada 1634 1678 med lucky seven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Jag brukar tröttna vid 45 ungefär. Hehum, jag tröttnade på hela spelet vid lvl 15-16 tror jag, känndes så enformigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Här kommer mina stats Clawen är en 31 attack Capen är 5jump och 5str 10 dex sauna 8 attack wg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Dödade pianus igår. 2 gånger dessutom. Bara left side dock, andra gången tog vi en channel med 2st. pianusar och dödade left side pianus. Vi har våran right side sparad tills senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Nu har man lov en vecka, då blir det att spela! Ska se om jag orkar 45. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Nu har man lov en vecka, då blir det att spela! Ska se om jag orkar 45. Själv satsar man på 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Själv satsar man på 50 Och själv tankar jag spelet atm. Det ser rätt kul ut. Vart ska man starta en char, då? Jag känner ingen som spelar så. Edit: Det står "The connection to the server has ended. Please try again later". Är det något jag ska göra eller är det så för alla? Det verkar som jag inte kan logga in, när jag försöker det så står det att jag ska vara reggad på mapleeurope.com som jag redan är. :S Redigerad 28 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 (redigerad) Och själv tankar jag spelet atm. Det ser rätt kul ut. Vart ska man starta en char, då? Jag känner ingen som spelar så. Edit: Det står "The connection to the server has ended. Please try again later". Är det något jag ska göra eller är det så för alla? Det verkar som jag inte kan logga in, när jag försöker det så står det att jag ska vara reggad på mapleeurope.com som jag redan är. :S Du har nog råkat ladda ner GMS istället för EMS. Redigerad 28 oktober, 2007 av LMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Behöver en bättre claw... Och gärna en 20luk sauna D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Du har nog råkat ladda ner GMS istället för EMS. Det var det som var felet! Men nu funkar det! Jag är lvl 9 nu, ska bara levla och sen blir bowman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 (redigerad) Vart level 40 igår kväll(natt). Men är väldigt fattig, 380k. Edit: 200k var det... Redigerad 30 oktober, 2007 av LMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Jag har sett er snacka om GMS och EMS Är det typ 2 olika servar eller nått? Och/eller vad är skillnaden på dom.... börjar bli nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Jag har sett er snacka om GMS och EMS Är det typ 2 olika servar eller nått? Och/eller vad är skillnaden på dom.... börjar bli nyfiken EMS = Europe Maplestory GMS = Global Maplestory Om du vill börja spela så måste du börja på EMS, GMS har bannat dom flesta från Europa och jag tror inte att det går att göra en ny användare heller, var ifrån du än är. Edit: Jag behöver hjälp att välja mellan Spearman eller Page till min warrior. Redigerad 31 oktober, 2007 av LMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 GMS har bannat dom flesta från Europa och jag tror inte att det går att göra en ny användare heller, var ifrån du än är. Och varför i helvete har dom gjort det? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Och varför i helvete har dom gjort det? O.o För att dom ville jävlas med alla europeer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 EMS = Europe Maplestory GMS = Global Maplestory Om du vill börja spela så måste du börja på EMS, GMS har bannat dom flesta från Europa och jag tror inte att det går att göra en ny användare heller, var ifrån du än är. Edit: Jag behöver hjälp att välja mellan Spearman eller Page till min warrior. Hmm, jag började spela för ett år sedan, fanns då dessa uppdelningar? Vad jag minns så fanns det bara en version var det då Global? Om jag skulle vilja börja igen måste jag då göra ett nytt Acc på Europe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Hmm, jag började spela för ett år sedan, fanns då dessa uppdelningar? Vad jag minns så fanns det bara en version var det då Global? Om jag skulle vilja börja igen måste jag då göra ett nytt Acc på Europe? Tror du har blivit bannad, men du kan alltid pröva. Jag tror jag också hade min använadre i ungefär 1 år, sen vart jag bannad. Redigerad 31 oktober, 2007 av LMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Lite gammal fråga kanske men, om du haft ett account sedan tidigare kan du fortfarande spela på GlobalMS. Vet inte exakt hur långt tillbaka gränsen går, men inga européer kan göra nya accounts längre. Nya européer får spela på EMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 (redigerad) Ska börja spela detta igen. Hade en lvl 15(tror jag) warrior på windia förut . Dom flesta spelar på eu nu va? Gör troligtvis en huntard. Edit Blev dubbelt Redigerad 5 november, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Nu är jag lv 49 med min dexless och 30% ungefär.Snart lv 50 .om jag blir lv 50 är det här första gången för mig. Jag var tvungen att sälja en massa stars för att få råd med clawen jag betalade med 1set steely+1set tobi+7mil= ungefär 13mil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts