Lajnux Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Heej jag är ny på forumet.. men jag behöver hjälp med mitt maple det är problem med min upplösning jag har en platt skärm och det står att jag måste endra upplösningen på spelet men jag kmr ju inte inte på spelet hur kan jag endra upplösning om jag inte kommer in på spelet det är helt svart och det åker runt en rutaa där det står att jag måste typ ha 1400.900 eller nått men hur endrar jag ?? om jkag inte kan komma in på spelet ? dyu bode prvoa at gå nii isntenlninaren ok edna uplasönin ok d kasne funka vet itne om d funak ha itne prv e sej til mig ok om d funka ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 http://www.destructoid.com/wp-content/uploads/2006/11/irony.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Heej jag är ny på forumet.. men jag behöver hjälp med mitt maple det är problem med min upplösning jag har en platt skärm och det står att jag måste endra upplösningen på spelet men jag kmr ju inte inte på spelet hur kan jag endra upplösning om jag inte kommer in på spelet det är helt svart och det åker runt en rutaa där det står att jag måste typ ha 1400.900 eller nått men hur endrar jag ?? om jkag inte kan komma in på spelet ? Vad har du för upplösning då? Alltså inte på maple, för både 1024x768 och 1280x1024 funkar för mig. Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Heej jag är ny på forumet.. men jag behöver hjälp med mitt maple det är problem med min upplösning jag har en platt skärm och det står att jag måste endra upplösningen på spelet men jag kmr ju inte inte på spelet hur kan jag endra upplösning om jag inte kommer in på spelet det är helt svart och det åker runt en rutaa där det står att jag måste typ ha 1400.900 eller nått men hur endrar jag ?? om jkag inte kan komma in på spelet ? Välkommen till forumet! Som ny medlem bör du dock ha koll på att de flesta av oss som hänger här uppskattar läsligt språk... Men än en gång - välkommen till forumet! On topic i fortsättningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Ändra windows-upplösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Taget från en annan sida: Apparently on kMS, they're beta testing for a new Pirate class. Advancement place, Nautilus port. Nautilus port up close. Status screen, mentions pirates in STR and DEX. Gunslinger pirates use DEX, Infighter pirates use STR. I would seriously delete my Lv98 DK for this. ; En nytt jobb! då dröjer det bara minst 1-2 år innan gms sen ems får det!! När det väl blivit klart vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allano Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 hej asså fattar inte det står att jag måste ha 1440.900 60hz .. men det ´finns ju inte komer inte in på spelet åker runt en ruta där det står endra din uplösning till 1440.900 nått sånt !.... snälla hjälp med asså vill hjärna spela maple.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) hej asså fattar inte det står att jag måste ha 1440.900 60hz .. men det ´finns ju inte komer inte in på spelet åker runt en ruta där det står endra din uplösning till 1440.900 nått sånt !.... snälla hjälp med asså vill hjärna spela maple.. Du kommer troligen få ett par kommentarer om hur du skrivit. Prova med att instalera om. EDIT Hittade en bild på Pirat klass vapnena, http://img515.imageshack.us/img515/174/newweapsforgunslingersnjh8.jpg Redigerad 7 oktober, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Du kommer troligen få ett par kommentarer om hur du skrivit. Prova med att instalera om. EDIT Hittade en bild på Pirat klass vapnena, http://img515.imageshack.us/img515/174/newweapsforgunslingersnjh8.jpg Fräcka vapen! Slänger up en bild medans jag ändå postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Fräcka vapen! Slänger up en bild medans jag ändå postar. nja inte så fräcka, dom flesta klo liknande sakerna påminer ganska mycket om assasinens klor, och pistolerna är väldigt lika varandra om man bortser från färgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 (redigerad) Lirar alla eMS nu eller? Level 42 förresten. 8 LUK icarus Redigerad 7 oktober, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag lirar fortfarande GMS. Level 78, ska försöka mig på 80 denna veckan men jag har lite pluggande hemma att göra så vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Mer bilder! Måste dock vänta lite till's någon har översatt vad skillerna gör. Men vad jag vet är att dom andvänder overall saker redan i början(Syns tillochmed på dom(Som mages)) , Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 nja inte så fräcka, dom flesta klo liknande sakerna påminer ganska mycket om assasinens klor, och pistolerna är väldigt lika varandra om man bortser från färgen När du säger det så... Är skotten som kaststjärnor för sins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 När du säger det så... Är skotten som kaststjärnor för sins? Borde ju vara det, kan inte kasta utan kaststjärnor, då borde man inte kunna skjuta utan kulor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Simpelt, t.o.m jag som inte spelar fattar vad det är för en klass. Handske: För melee pirater (antagligen STR baserad) Pistol: som Claw och använder skott (antagligen DEX basedad som hunters) Skillsen är också ganska lätta att iaf ha ett hum om vad dom menar. 1: Antagligen tar du mindre skada, eller missas lättare. 2: Hårdare/snabbare/mer slag 3: -||- sparkar 4: -||- skott 5: Springer snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Visst skulle det vara kul med en ny klass till maplestory, men jag tycker att pirates verkar vara för lika thieves. Gillar inte riktigt att de kommer att använda pistoler heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 (redigerad) Film on en gungslinger (Pirat med pistol) >>Länk<< Och ja, drop raten är MYCKET högre, samt exp och meso raten, Önska dom kunde göra en sån server på eMS eller gMS där alla rates var sådaär, och på engelska förstås Och desutom så finns det massa andra länkar där man kan kolla vad piraterna gör. Redigerad 9 oktober, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vafan. Ska dom fixa in någon namechanger nu? Det sabbar ju hela spelet. Kommer att tappa bort alla jag känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Någonting dom borde fixa är vettiga exp rates. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts