Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

Heej jag är ny på forumet.. :whistling: men jag behöver hjälp med mitt maple det är problem med min upplösning jag har en platt skärm och det står att jag måste endra upplösningen på spelet men jag kmr ju inte inte på spelet hur kan jag endra upplösning om jag inte kommer in på spelet det är helt svart och det åker runt en rutaa där det står att jag måste typ ha 1400.900 eller nått men hur endrar jag ?? om jkag inte kan komma in på spelet :innocent:>_<>_< ? :D

dyu bode prvoa at gå nii isntenlninaren ok edna uplasönin ok d kasne funka vet itne om d funak ha itne prv e sej til mig ok om d funka ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Heej jag är ny på forumet.. :wub: men jag behöver hjälp med mitt maple det är problem med min upplösning jag har en platt skärm och det står att jag måste endra upplösningen på spelet men jag kmr ju inte inte på spelet hur kan jag endra upplösning om jag inte kommer in på spelet det är helt svart och det åker runt en rutaa där det står att jag måste typ ha 1400.900 eller nått men hur endrar jag ?? om jkag inte kan komma in på spelet :)(w00t);) ? :cry:

Vad har du för upplösning då? Alltså inte på maple, för både 1024x768 och 1280x1024 funkar för mig.

Bild

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heej jag är ny på forumet.. :naughty: men jag behöver hjälp med mitt maple det är problem med min upplösning jag har en platt skärm och det står att jag måste endra upplösningen på spelet men jag kmr ju inte inte på spelet hur kan jag endra upplösning om jag inte kommer in på spelet det är helt svart och det åker runt en rutaa där det står att jag måste typ ha 1400.900 eller nått men hur endrar jag ?? om jkag inte kan komma in på spelet :w000t::):confused: ? :cry:

Välkommen till forumet! :) Som ny medlem bör du dock ha koll på att de flesta av oss som hänger här uppskattar läsligt språk... ;) Men än en gång - välkommen till forumet! On topic i fortsättningen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Taget från en annan sida:

Apparently on kMS, they're beta testing for a new Pirate class.

Pirate1_933726_0.png

Advancement place, Nautilus port.

Pirate2_933726_1.png

Nautilus port up close.

Pirate3_933726_2.png

Status screen, mentions pirates in STR and DEX.

Gunslinger pirates use DEX, Infighter pirates use STR.

I would seriously delete my Lv98 DK for this. :naughty:;

En nytt jobb! då dröjer det bara minst 1-2 år innan gms sen ems får det!! :naughty:

När det väl blivit klart vill säga

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej asså fattar inte det står att jag måste ha 1440.900 60hz .. men det ´finns ju inte komer inte in på spelet åker runt en ruta där det står endra din uplösning till 1440.900 nått sånt !.... snälla hjälp med asså vill hjärna spela maple.. :whistling::naughty::P:lol::):unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::w000t:

Du kommer troligen få ett par kommentarer om hur du skrivit.

Prova med att instalera om.

EDIT Hittade en bild på Pirat klass vapnena,

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Simpelt, t.o.m jag som inte spelar fattar vad det är för en klass.

Handske: För melee pirater (antagligen STR baserad)

Pistol: som Claw och använder skott (antagligen DEX basedad som hunters)

Skillsen är också ganska lätta att iaf ha ett hum om vad dom menar.

1: Antagligen tar du mindre skada, eller missas lättare.

2: Hårdare/snabbare/mer slag

3: -||- sparkar

4: -||- skott

5: Springer snabbare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Film on en gungslinger (Pirat med pistol)

>>Länk<<

Och ja, drop raten är MYCKET högre, samt exp och meso raten, Önska dom kunde göra en sån server på eMS eller gMS där alla rates var sådaär, och på engelska förstås :mf_doof:

Och desutom så finns det massa andra länkar där man kan kolla vad piraterna gör.

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor