oldsmobile Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Min Hunter är LvL 41 och någonting med 50%,sen så har jag nyss gjort klart bone helmet questen. Den questen kostade mig 5 miljoner . Är det någon som vet hur man kommer till zipangu showa town? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 En lite kul grej bara, ni kan skriva valfritt namn .gif så får ni se spelarens server, procent, level och class. Exempel: http://www.maplestory.co.il/rank/fiisken.gif Blev 77 ikväll btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 MSAR är kul WTF, lvl 278? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 WTF, lvl 278? Det är typ ett försök till en privat server, Tror fortfarande inte att någon har lyckats skapa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 lvl 28 med min mage nu. Det har blivit något fel så man inte kan logga in, precis när man ska bli lvl 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 lvl 28 med min mage nu. Det har blivit något fel så man inte kan logga in, precis när man ska bli lvl 30 Om ditt acc är nytt så har antagligen blivit IP-bannad (om du körde på GMS). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Om ditt acc är nytt så har antagligen blivit IP-bannad (om du körde på GMS). Jag spelar på eMS. Det går inte att logga in från någon användare, men tror det är fixat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Håller på att ladda hem eMS nu, slutade spela efter att gMS bannade alla europeiska accounts.. Men men, ska börja igen nu, få se hur länge jag orkar köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Håller på att ladda hem eMS nu, slutade spela efter att gMS bannade alla europeiska accounts.. Men men, ska börja igen nu, få se hur länge jag orkar köra Du kan fortfarande spela på europeiska accounts men inte göra något nytt.. -------------------------- Lv 43 med min bowman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Du kan fortfarande spela på europeiska accounts men inte göra något nytt.. -------------------------- Lv 43 med min bowman nopp, kan inte kör alls Ska troligen bli en Bandit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 nopp, kan inte kör alls Ska troligen bli en Bandit Hm konstigt... aja jag kan iallefal köra,men jag har virus på datorn här hos pappa så jag kan inte köra iallefal . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Lvl 9 nu, nickar Gemeni om någon vill adda, Vet någon vilka monster som tappar "Malt" föresten? EDIT Hittade just en, dock jävligt låg drop rate på dom Redigerad 30 september, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Lvl 9 nu, nickar Gemeni om någon vill adda, Vet någon vilka monster som tappar "Malt" föresten? EDIT Hittade just en, dock jävligt låg drop rate på dom Gröna slimes droppar nog mest malts. Btw vart lvl 30 igår!! Han fick bli en Ice/Lighting. Heter MagicZoom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Vart laddar man eMS? Kanske värt att sitta och halv lira medans lirar wow o tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Det är typ ett försök till en privat server, Tror fortfarande inte att någon har lyckats skapa en Nej, det är ett single player-MS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Vart laddar man eMS? Kanske värt att sitta och halv lira medans lirar wow o tibia. >>Länk<< Du borde dock kolla efter några guider om vad du ska sätta in poängen på och sånt så det inte går åt helvete redan i början Archer Guide Magican Guide Rouge Guide Warrior Guide är lvl 14 nu, går lite små trögt men det går nog snabbare sen när jag börjar PQa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 >>Länk<< Du borde dock kolla efter några guider om vad du ska sätta in poängen på och sånt så det inte går åt helvete redan i början Archer Guide Magican Guide Rouge Guide Warrior Guide är lvl 14 nu, går lite små trögt men det går nog snabbare sen när jag börjar PQa Tack! Ska försöka och hålla mig till dom guiderna. Brukar ju sitta o nöta HunterStory än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Rouge Guide Nae.. Jag är mer inne på den nya från Laura Paige.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Haha.. Ownt by StellHell.. ( Det heter Rogue inte Rouge ) -----. Jag spelar mest hunterstory jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allano Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Heej jag är ny på forumet.. men jag behöver hjälp med mitt maple det är problem med min upplösning jag har en platt skärm och det står att jag måste endra upplösningen på spelet men jag kmr ju inte inte på spelet hur kan jag endra upplösning om jag inte kommer in på spelet det är helt svart och det åker runt en rutaa där det står att jag måste typ ha 1400.900 eller nått men hur endrar jag ?? om jkag inte kan komma in på spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts