Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lvl 9 nu, nickar Gemeni om någon vill adda,

Vet någon vilka monster som tappar "Malt" föresten? :w000t:

EDIT Hittade just en, dock jävligt låg drop rate på dom :(

Gröna slimes droppar nog mest malts.

Btw vart lvl 30 igår!! :confused:

Han fick bli en Ice/Lighting. Heter MagicZoom.

post-12968-1191224283_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart laddar man eMS? Kanske värt att sitta och halv lira medans lirar wow o tibia.

>>Länk<<

Du borde dock kolla efter några guider om vad du ska sätta in poängen på och sånt så det inte går åt helvete redan i början :naughty:

Archer Guide

Magican Guide

Rouge Guide

Warrior Guide

är lvl 14 nu, går lite små trögt men det går nog snabbare sen när jag börjar PQa :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

>>Länk<<

Du borde dock kolla efter några guider om vad du ska sätta in poängen på och sånt så det inte går åt helvete redan i början :lol:

Archer Guide

Magican Guide

Rouge Guide

Warrior Guide

är lvl 14 nu, går lite små trögt men det går nog snabbare sen när jag börjar PQa :confused:

Tack! Ska försöka och hålla mig till dom guiderna. Brukar ju sitta o nöta HunterStory än. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heej jag är ny på forumet.. :whistling: men jag behöver hjälp med mitt maple det är problem med min upplösning jag har en platt skärm och det står att jag måste endra upplösningen på spelet men jag kmr ju inte inte på spelet hur kan jag endra upplösning om jag inte kommer in på spelet det är helt svart och det åker runt en rutaa där det står att jag måste typ ha 1400.900 eller nått men hur endrar jag ?? om jkag inte kan komma in på spelet :innocent:>_<>_< ? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor