oldsmobile Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 (redigerad) Bah, gick in på oldschool ayan och märkte att halva gearet vart borta. Synd att spelet är så segt att det inte är värt att spela. Hadde du blivit hackad eller? BTW är 38 med min hunter nu . E lycklig...! Kanske blir en bild imorn om någon är intreserad... Edit:Woot Ny sida Redigerad 31 augusti, 2007 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Hadde du blivit hackad eller? BTW är 38 med min hunter nu . E lycklig...! Kanske blir en bild imorn om någon är intreserad... Edit:Woot Ny sida Naj, någon som kunde mitt pass när jag slutade spela som tagit lite antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 (redigerad) Naj, någon som kunde mitt pass när jag slutade spela som tagit lite antagligen. ok synd. Lärde några i min guild svenska FTW Edit:Lvla nyss till 39 Redigerad 1 september, 2007 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Levlade precis till 76, återkommer när jag vet min nya max damage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Levlade precis till 76, återkommer när jag vet min nya max damage. Gratz fan kan inte tänka mig att du gjorde din page samtidigt som jag gjorde min fighter . Den e bara 49 . + att jag hacka på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Förstår inte hur folk kan orka lägga ner så mycket tid på att spela MS. Det enda man gör är att stå på samma map och grinda i flera flera timmar tills man äääääntligen lvlar, sätter ut några stat-points och fortsätter grinda. Sure, det finns quests man kan göra. Men ofta är det "döda X antal monster och plocka upp X från dom och kom tillbaka med 30 stycken" eller "ta med det här brevet till min mormor så får du en bulle". I don't get it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Förstår inte hur folk kan orka lägga ner så mycket tid på att spela MS. Det enda man gör är att stå på samma map och grinda i flera flera timmar tills man äääääntligen lvlar, sätter ut några stat-points och fortsätter grinda. Sure, det finns quests man kan göra. Men ofta är det "döda X antal monster och plocka upp X från dom och kom tillbaka med 30 stycken" eller "ta med det här brevet till min mormor så får du en bulle". I don't get it. Exakt lika meningslöst som wow... Ne men samma med cs vad får man ut av det? Det e ju roligt att spela ms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Exakt lika meningslöst som wow... Ne men samma med cs vad får man ut av det? Det e ju roligt att spela ms. Lagarbete i både CS och WoW. Encounters i WoW är ungefär 100000 gånger mer genomtänkta än maple mobsen. Mer än 200 bossar i wow. Maple har..... 20? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Lagarbete i både CS och WoW. Encounters i WoW är ungefär 100000 gånger mer genomtänkta än maple mobsen. Mer än 200 bossar i wow. Maple har..... 20? Lagarbete i maple med... Wow kostar hmm.... 200 i månaden eller var det 100?maple e gratis och minst lika roligt. spelet går inte ut på att döda bossar,allefal inte i min synpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Lagarbete i maple med... Wow kostar hmm.... 200 i månaden eller var det 100?maple e gratis och minst lika roligt. spelet går inte ut på att döda bossar,allefal inte i min synpunkt. Men Eftersom WoW kostar pengar för att spela, så finns det ju fler mogna personer än på ms, går inte köra i knappt en timme utan att märka nån "noob" på ms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Men Eftersom WoW kostar pengar för att spela, så finns det ju fler mogna personer än på ms, går inte köra i knappt en timme utan att märka nån "noob" på ms Ändå tycker man att det finns en jäkla massa noobs på WoW Säkert föräldrarna som betalar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Förstår inte hur folk kan orka lägga ner så mycket tid på att spela MS. Det enda man gör är att stå på samma map och grinda i flera flera timmar tills man äääääntligen lvlar, sätter ut några stat-points och fortsätter grinda. Sure, det finns quests man kan göra. Men ofta är det "döda X antal monster och plocka upp X från dom och kom tillbaka med 30 stycken" eller "ta med det här brevet till min mormor så får du en bulle". I don't get it. Så är det i alla spel, get it? Alla spel som har quests använder sig av "döda x av det" eller "döda x och få x item". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Så är det i alla spel, get it? Alla spel som har quests använder sig av "döda x av det" eller "döda x och få x item". Mjo, men i vissa spel har dom iallafall lite bättre variation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Nä. Orkar inte grinda, det är trist Level 36, woo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Joo visst är det segt ibland, men jag hade inte spelat om jag inte tyckt att det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Mjo, men i vissa spel har dom iallafall lite bättre variation. Variation? Jag har spelat tibia, wow, ko och många fler och det har alltid varit "kill x of x" eller "get x items and return to get x reward". Väldig variation där hörru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 http://img524.imageshack.us/img524/7186/haftigtharsc5.png Vilket fint hår jag skaffat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Jag, min polare och min bror har gjort en film, men vi har problem att publicera den på datorn i Windows Movie Maker. Länkar till den om vi lyckas fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Har en fråga, är det någon som vet var ifrån man får Herculean Helmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Man fick den i en event om man samlade ett visst antal wishtickets, nu får man den från gachapon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts