Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

Bah, gick in på oldschool ayan och märkte att halva gearet vart borta.

Synd att spelet är så segt att det inte är värt att spela.

Hadde du blivit hackad eller? :ermm:

BTW är 38 med min hunter nu ;).

E lycklig...!

Kanske blir en bild imorn om någon är intreserad...

Edit:Woot Ny sida :unsure:

Redigerad av oldsmobile
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förstår inte hur folk kan orka lägga ner så mycket tid på att spela MS. Det enda man gör är att stå på samma map och grinda i flera flera timmar tills man äääääntligen lvlar, sätter ut några stat-points och fortsätter grinda. Sure, det finns quests man kan göra. Men ofta är det "döda X antal monster och plocka upp X från dom och kom tillbaka med 30 stycken" eller "ta med det här brevet till min mormor så får du en bulle".

I don't get it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte hur folk kan orka lägga ner så mycket tid på att spela MS. Det enda man gör är att stå på samma map och grinda i flera flera timmar tills man äääääntligen lvlar, sätter ut några stat-points och fortsätter grinda. Sure, det finns quests man kan göra. Men ofta är det "döda X antal monster och plocka upp X från dom och kom tillbaka med 30 stycken" eller "ta med det här brevet till min mormor så får du en bulle".

I don't get it.

Exakt lika meningslöst som wow...

Ne men samma med cs vad får man ut av det?

Det e ju roligt att spela ms.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lagarbete i både CS och WoW.

Encounters i WoW är ungefär 100000 gånger mer genomtänkta än maple mobsen.

Mer än 200 bossar i wow. Maple har..... 20?

Lagarbete i maple med...

Wow kostar hmm.... 200 i månaden eller var det 100?maple e gratis och minst lika roligt.

spelet går inte ut på att döda bossar,allefal inte i min synpunkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lagarbete i maple med...

Wow kostar hmm.... 200 i månaden eller var det 100?maple e gratis och minst lika roligt.

spelet går inte ut på att döda bossar,allefal inte i min synpunkt.

Men Eftersom WoW kostar pengar för att spela, så finns det ju fler mogna personer än på ms, går inte köra i knappt en timme utan att märka nån "noob" på ms

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I don't get it.

Så är det i alla spel, get it? Alla spel som har quests använder sig av "döda x av det" eller "döda x och få x item".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...