_ThuuG Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 (redigerad) Ny sida, Ny damage. Redigerad 8 augusti, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NickBomb Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Hejhej Jag kör också Maple, och tänkte att jag skulle titta förbi Vilken server spelar alla på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Windia typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Windia här med. Drog tummen ur stjärten och levlade Icky till lvl 32 häromdan. Skulle bara behöva en bra LUK sauna nu =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Vafan det går ju inte att spela!!! Det står att man ska besöka maple-europe.com!!!! Jävla skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Nexon är anti-europa, dom har bannat alla europa-ips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 HAHahhaha, Stackars alla idioter som spelade 150+ legit + massa cash-shop items. Hejdå 300 dagar speltid och en massa pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 HAHahhaha, Stackars alla idioter som spelade 150+ legit + massa cash-shop items. Hejdå 300 dagar speltid och en massa pengar! Tror du verkligen dom skulle göra det? Dom har bara bannat alla EU ipn från att registrera sig, dom som har en account kan lungt spela vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 (redigerad) Tror du verkligen dom skulle göra det?Dom har bara bannat alla EU ipn från att registrera sig, dom som har en account kan lungt spela vidareNjetzki.. Folk har whinat sönder på forumen, spammis kommer inte heller in. Redigerad 22 augusti, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Nepp, och jag chargade just 30k NX =/ Försöker med proxy, bäst för Nexon att dom fixar det här. Annars blir jag ledsen. I och försig hjälper det mig att sluta, lika bra inför skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Så dom bara whipade bort ALLA EU'are?! Det är ju jävligt snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2007 Det är löst nu. Typ. Greetings everyone, Due to technical difficulties, a large portion of European MapleStory players were erroneously blocked from playing MapleStory. This is a technical error that we are currently in process of reversing. There were some ?reports? that this meant we are going back on our previous promise—these are false. If you currently cannot play MapleStory and are in Europe, please sit tight as we are investigating the issue and working to reverse it as soon as possible. We apologize for the inconvenience, and look forward to getting everyone back into the game. - The MapleStory Staff - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NickBomb Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Vad tråkigt att ingen av er spelar på Kradia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Började lira GMS innan Kradia kom, så, yeah. För Kradia är eMS, va? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 (redigerad) Kradia är EMS... Stack till Wolfspiders igår med en polare, tjänade 9%, brännde 600k av mina 1.2mil, och dog. Känns som att jag aldrig kommer att bli 76. Får väl köra hårt nån helg.. Redigerad 30 augusti, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Kradia är EMS... Stack till Wolfspiders igår med en polare, tjänade 9%, brännde 600k av mina 1.2mil, och dog. Känns som att jag aldrig kommer att bli 76. Får väl köra hårt nån helg.. Måste va jobbigt att dö i den lvln.. e 36 och 77% med min bowman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Det jobbiga är att warriors förlorar c.a 9% vilket är ungefär 1 timmes träning i FoG eller på de flesta ställena. Drog nyss 4% på nya gurkgubbar så det känns inte like hopplöst längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 Läste runt lite efter ett tips av en kompis, Taget från Msea's hemsida Dear Maplers, The scent of 4th Job is getting stronger! Yes, MapleSEA is proud to present the launch of Leafre Town on 29th August 2007! http://www.maplesea.com/images/info/news/news208/leafre_town1.jpg Check out Leafre Town which leads to various hunting fields like Cranky Forest and Minar Forest. Don't miss the new quest available in this map! http://www.maplesea.com/images/info/news/news208/leafre_town2.jpg To reach Leafre town, you can take a ship ride from Orbis or through a Warp Portal from Ellinia! http://www.maplesea.com/images/info/news/news208/leafre_town3.jpg So head down to Leafre Town now as tons of surprises await! - MapleSEA Administrator Fjärde jobet är påväg nu, dröjer nog inte SÅ länge fören gMS, och sen eMS får det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 30 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2007 TEXT Fjärde jobet är påväg nu, dröjer nog inte SÅ länge fören gMS, och sen eMS får det Fan va coolt...synd bara att man allldrig kommer bli dem lvlarna . ---------- Ska nog spela lite maple nu och försöka lvla min hunter till 37,jag tränar på nallebjörnarna i luddi. E där för att jag typ är pank Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Bah, gick in på oldschool ayan och märkte att halva gearet vart borta. Synd att spelet är så segt att det inte är värt att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts