Krax Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Jag lirar Windia Skulle jag kunna få din msn? har några frågor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Lite show off kanske? Hittade den tråden på basilmarket... Btw lvl 65 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Hej. Jag är fin. http://msavatar1.nexon.net/Character/PJNECCEJGKAMFHNFOECEEBIGMIBHGLNJLMHCFMEMLEIFCFIPFGHGBGAMAGJJFDFPHKNJGFLLKFGKLFAANGBJNEHHEEDILJPL.gif LckyThump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Döda du han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Nej han gör en fet stråle som gör 4.7k dmg, så jag dör. Men om jag hade hyperbody så hade jag klarat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Nej han gör en fet stråle som gör 4.7k dmg, så jag dör. Men om jag hade hyperbody så hade jag klarat mig. Klarat dig då ja, tvekar på att du hade överlevt mycket längre iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Jag har 6600 HP Med hyperbody, mer än tillräckligt för att överleva en "run" efter vad jag hört. Dessutom tar han oftast inte mer än 4.7k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Jag har 6600 HP Med hyperbody, mer än tillräckligt för att överleva en "run" efter vad jag hört. Dessutom tar han oftast inte mer än 4.7k. han har kraftigare skills än den där strålen, vet dock inte hur mycket dom skadar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Dom skadar 8xxx, men den gör han inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Dom skadar 8xxx, men den gör han inte ofta. Så hur hade du tänkt överleva den då den väl kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Om jag kan undvika den så... Men level 73 är fortfarande alldeles för låg level för Pianus, men i level 80 så jävlar. Många vill ha WhiteKnights som "attackers" för att pianus är fireweak. Redigerad 25 juli, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Så hur hade du tänkt överleva den då den väl kommer? Har för mig att man ser när han gör den, så då är det ju bara att hoppa på pianus så man tar skada, så blir man ju inte träffad av nåt i 2-3 sec Skulle ju kunna fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Joo det funkar nog, men jag har för mig att kroppen träffar ganska hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Joo det funkar nog, men jag har för mig att kroppen träffar ganska hårt. Aldrig provat, men jag tror inte han skadar lika mycket som skillerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Borde han ju inte göra, plus att Powerguard tar bort 40% av den fysyska skadan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 Dubbelpost visserligen men what the heck? Klarade min första guild PQ idag. Riktigt skoj faktiskt. Vi hittade en väldigt bra noob också. (man behöver en level 30-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 (redigerad) Fan va lat man har blivit Tror jag är på lvl 38 o.o orkar inte lira...kanske senare..när snöööön kommer Edit: Grattis thuug :DDD Redigerad 29 juli, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Jag är hermit nu. Det var länge sen jag skrev här.... Vilken lvl är alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 30/50/66 är mina levlar. Just fått tag på en 10atk pwg, så det blir väl till att levla min sin lite kanske. Måste bara fixa hyggliga stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts