HOWHOW Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag är rädd. En kille med nicket "Anhu", eller "Ahnu", minns inte alltför väl, skrev "Siana, aight?" till mig. Nu måste jag flytta och byta namn. Inte ens i söta 2D- spel går man säker. :'( Det var läskigt som fan. Men gå in nu pojk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Faaaaaaaaaaack, dödade en gris och den dropade en röd lapp, vafan är det här tänkte jag och skulel ta upp den"Inventory full" så skulle jag slänga något i min inventory"cant do that right now, hold your breath and try again" Nu började jag bli stressad för det stog en anann snubbe som försökte ta upp den, tillslut så får han den och jag tänker: Ähh, var nog inget bra ändå Så skriver han till mig: (Han)Haha, YEES! (jag) What? (han) Yipey im rich now! (jag) whaa? Was it worth much? (han) Yeah, if you give this to a guy named"Moneybag" he give you 10.000.000 mesos (jag) Plz give it back men det kom bara "Unable to find the player" nästan så att jag börjar gråta Tyvärr T-Rider men det där är inte sant, jag har själv fått en sådan och jag fick inte 10miljoner(eller whatever det var...) mesos för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Level 18 med min magiker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Tyvärr T-Rider men det där är inte sant, jag har själv fått en sådan och jag fick inte 10miljoner(eller whatever det var...) mesos för det. Har du hittat gubben moneybag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Har du hittat gubben moneybag då? Ja det har jag....man får 50.000 (iaf jag och mina polare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ja det har jag....man får 50.000 (iaf jag och mina polare) Fan vad gött, slipper jag tänka att jag har tappat 10.000.000 mesos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 En fråga bara, finns det PVP i det här spelet? Heter Zawwa och spelar på servern som börjar med ett W, är för tillfället lvl 9 och ska bli en grym warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) En fråga bara, finns det PVP i det här spelet? Heter Zawwa och spelar på servern som börjar med ett W, är för tillfället lvl 9 och ska bli en grym warrior Yihoo, en till Windia spelare=) Tips: RAISING STATS ------------- Level 10: 50 Strength, 12 Dexterity Level 15: 65 Strength, 22 Dexterity Level 20: 70 Strength, 42 Dextarity Level 25: 85 Strength, 52 Dexterity Level 30: 100 Strength, 62 Dexterity Remember to keep INT and LUK both at 4 and don't raise them ANY! Don't spend and points on HP or MP either because its a waste. Följer du det kommer du bli lika 1337HaXx0r som jag är^_^ Redigerad 31 januari, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Hjälp snabbt, tack! Nu har jag formaterat om datorn, och skulle installera MapleStory pånytt. När jag väl gjort det startar updaten. Men då kommer det här felmeddelandet! Trycker jag på ok är update- fönstret kvar, och ingenting händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Verkar vara ngt som fattas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Men fan! ... Jag dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Men fan! ... Jag dör. Ta bort alla maplestory filer och sedan instalera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ta bort alla maplestory filer och sedan instalera om Fungerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Funderar på att börja spela Maplestory.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Funderar på att börja spela Maplestory.. Testa skadar ju inte^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 *Självmord* Har verkligen försökt allt. Jag hatar MapleStory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 *Självmord* Har verkligen försökt allt. Jag hatar MapleStory. Noooooooooo, Inte kul utan dig=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Noooooooooo, Inte kul utan dig=( Tror jag vet vad felet är! Laddade ner spelet med länken på sida ett, och den funkar inte längre då den länkar till en gammal verision, och man kan inte patcha från den till den nya! Laddar ner den nya nu, hoppas innerligt att det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Yihoo, en till Windia spelare=) Tips: RAISING STATS ------------- Level 10: 50 Strength, 12 Dexterity Level 15: 65 Strength, 22 Dexterity Level 20: 70 Strength, 42 Dextarity Level 25: 85 Strength, 52 Dexterity Level 30: 100 Strength, 62 Dexterity Remember to keep INT and LUK both at 4 and don't raise them ANY! Don't spend and points on HP or MP either because its a waste. Följer du det kommer du bli lika 1337HaXx0r som jag är^_^ Tack, men jag måste göra en ny grym Warrior eftersom att jag spenderade poängen fel Tog rätt mycket på HP eftersom att jag trodde det var viktigt för en stor och stark warrior, vet inte om jag orkar göra ny gubbe Men det finns ingen PVP i spelet då? Asroligt med PVP ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) ... Redigerad 10 juni, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts