Spam Snuten Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jävla tur Snuten, jag som gachade idag för att få råd med min Doombringer. :'( Jag är ikapp dig Btw. Haha, jag har inte levlat på säkert 2 månader så, det förvånar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jag funderar på att tanka hem MS igen, men jag tröttnar alltid så fort för att mina bröder alltid kommer "Party? Party!! PAAAARTYYYYYY!!!!!!! " så fort jag loggar in. Jag har förövrigt en überkaraktär i level 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Level 50 med Anhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Level 50 med Anhu Jasså? Då får väl jag också komma med något.. LEVEL 70!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Det är så förbenat tråkigt i början. Stå och grinda en karta vänster om henesys är inte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Jasså? Då får väl jag också komma med något.. LEVEL 70!!! Att du orkar ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Man blir regält peppad precis innan 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Man blir regält peppad precis innan 70. Det kanske man blir, jag har i alla fall stannat totalt på level 66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Det kanske man blir, jag har i alla fall stannat totalt på level 66 ...och jag på lvl 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Glitch PQ Spamsnuten? Jag blev inte speciellt upphetsad förän kanske level 68.. Btw, min max dmg hittills är 3.7k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Glitch PQ Spamsnuten? Jag blev inte speciellt upphetsad förän kanske level 68.. Btw, min max dmg hittills är 3.7k. Nej fy, det orkar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Weii! En bild på mig och... Spammis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Weii! En bild på mig och... Spammis. Slut http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_wink.png' alt=';)'> <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Eftersom jag är så förbannat uttråkad så tänkte jag utan någon som helst anledning posta i denna tråden. Jag har börjat spela WoW igen, men när jag väl testar att starta Mappuul igen så kommer det gå undan med levlingen. Några levlar, sen tröttnar jag. När man kommer till Maplestory efter WoW så känns det extremt lätt att levla. Kort fattat, jag tar en lång paus från Maplestory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) Var i Ellinia och testade min maxdamage lite, vilken jag trodde var runt 4.1k. Edit: Min bandana som jag köpte 6 slots provade jag att scrolla för 1 accuracy, (10%) och den första funkade. Nu är den 6 accuracy 5 slots. Redigerad 14 juli, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Maple känns lite halvtråkigt, ingen vill köpa min pink cape =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Kom in innanför Gatekeeper Test i guild PQ idag. Fast vi hade bara level 5 teleport så vi kom inte mycket längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Vilken server kör ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justChris Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Lvl 12 thief Trista är att det går så stört långsamt så fort. Eller så är jag bara lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Vilken server kör ni på?Jag lirar Windia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts