Always_Mongo Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Just nu är jag super desperat efter mesos. Gissa varför, jag har inga! :'( Inga alls då, 0 mesos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Just nu är jag super desperat efter mesos. Gissa varför, jag har inga! :'( Inga alls då, 0 mesos. Vilken lvl är du? För isåfall om du är låg level är det ju inte försent att be om mesos från folk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Just nu är jag super desperat efter mesos. Gissa varför, jag har inga! :'( Inga alls då, 0 mesos. Du kan få alla mesos jag har på windia.. Tror det är en del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Du kan få alla mesos jag har på windia.. Tror det är en del.. Du, det låter hur bra som helst. Skulle vart evigt tacksam om du gjort så. När är du inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Typ aldrig egentligen men säg ditt namn så söker jag på dig tills du är inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) Min (framtida) sin heter LikeShadow, är typ bara inne på den. Ädditt: Tack! Det var jättesnällt _ThuuG =) Redigerad 21 maj, 2007 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Hehe, fixat nu. Hängde med AlbinoRabbisen i FM också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Hehe, fixat nu. Hängde med AlbinoRabbisen i FM också. Synd att du inte lirar Windia längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Synd att du inte lirar Windia längre Mitt acc har tydligen blivit hackad så jag har ingen EQ eller pengar kvar och jag orkar inte springa runt naken så jag la av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 (redigerad) Jag hade tänkt köra maplestory eu igen nu, men när jag instalerade fick jag detta fel http://img258.imageshack.us/img258/2018/unknownerrormseusn8.png Jag har provat att instalera om flera gånger, men det funkar inte, någon som vet vad jag behöver göra? EDIT, eftersom eMS inte funkar, och jag så gärna vill köra på en ny gubbe, så gjorde jag helt enkelt en ny på windia, soon-to-be Crossbowman , lvl 11 atm , nickar Gimene Redigerad 23 maj, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Efter en ganska kort paus från maple har jag bestämt mig för att börja igen. För att antagligen komma till level 70+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Mitt acc har tydligen blivit hackad så jag har ingen EQ eller pengar kvar och jag orkar inte springa runt naken så jag la av. Vafan Säg till om du behöver lite pengar, har inte mycket men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Ledsen för dubbelpost men.. Ny patch! Greetings, Maplers! MapleStory Client ver. 0.39 is now live! The all-new Amorian Party Quest is here! Married Couples are invited to brave the dangers of the Amorian Challenge and the fearsome Geist Balrog! Explore the Mushroom Temple! What secrets lie inside this mysterious new place? Our in-game events include: - Maple Summer Drop Event! - Double Drop Event! - Monster Cookout! - GM Events! - Independence Day Flag Drop! - Cody’s BBQ! Below is a brief overview of what’s in store for you: < New Quests > - The Amorian Challenge! - Cody's BBQ 1 (8-29) - Cody's BBQ 2 (30-69) - Cody's BBQ 3 (70+) ...and much more! < Monsters > - Geist Balrog - Indigo Eye - Crystal Boar - Magik Fierry ...and much more! < Items > 1) In-game Items - Entrance Ticket - Lip Lock Key - Geist Fang - Magik Mirror Shard - Wing Hammer - Cupid Code Piece - Charcoal - BBQ Sauce - Maple Raw Meat ...and much more! 2) Buff Items - Onyx Apple - Amorian Rice Cookie - Victoria's Amorian Basket - Crystalized Pineapple Chew - Maple BBQ - Maple Syrup ...and much more! 3) Equips - Cecelia's Earrings - Moonstar Earrings - Celestial Earrings - Amos' Royal Cape - Amos' Spirit Cape - The Legendary Elias Cape 1 - The Legendary Elias Cape 2 - The Legendary Elias Cape 3 - Cecelia Cloak 1 - Cecelia Cloak 2 - Cecelia Cloak 3 ...and much more! 4) Cash Item - 2x EXP Card (multiple variations) - Shower Power - Shower Package - Summer Package I - Love Knuckler - Graduation Package check out the Cash Shop! Be sure to visit the website and participate in our web event as well: - GM Blog! Enjoy the new content for MapleStory! Happy Mapling! - The MapleStory Staff - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 (redigerad) *Problem Solved* Redigerad 13 juni, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Idag bestämde jag mig för att pröva att använda Gachapon, använde 22 tickets och fick en hel del scrolls. Fick dessutom en Pink Adventurer Cape (w.atk: 3) och ett par gröna skidor, bara capen är värd 200mil+. Så nu är jak klad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niko Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Vilken lvl är du då Snuten? Själv är man lvl 82 men lirar inte, glömt mitt pass, namn och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Nu när jag har fått min nya dator ska jag nog tanka maplestory igen So i guess ill see ya'll. (Spelar för övrigt på Windia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Vilken lvl är du då Snuten? Själv är man lvl 82 men lirar inte, glömt mitt pass, namn och allt Hur farao lyckas man glömma allt det där efter att ha lirat till lvl 82? Förresten, ska tanka MS igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Vilken lvl är du då Snuten?Håller mig stadigt på level 66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Jävla tur Snuten, jag som gachade idag för att få råd med min Doombringer. :'( Jag är ikapp dig Btw. Redigerad 20 juni, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts