_ThuuG Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Hej på er alla maplenördar Jag har en magician lvl 19 på windia om någon nu var intresserad. Men nu till mitt lilla problem: jag hittar ingen red birthdaypresent som man ska ge till en av administratörerna :'( jag brukar befinna mig på ch. 3 eller 4 eftersom min dator laggar när det är mkt folk samtidigt ;) Hej! Jag skule ha hjälpt dig, men jag spelar på bellocan. De flesta här spelar på windia dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Det var ju synd Men man ska väl få presenter av candels va? Jag har dödat typ 30-40 st utan att jag fått nån present :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Det var ju synd Men man ska väl få presenter av candels va? Jag har dödat typ 30-40 st utan att jag fått nån present :'( 30-40 st är inte direkt något, jag dödade så många för att få ihop mina 10 ljus, och jag chansar på att presenterna har lika liten chans att dropa som alla equipts och sånt, kanske mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2007 Presenterna är antagligen ganska svåra att få eftersom dom är värda några miljoner på Bellocan. Fast i och för sig så har Bellocan alltid haft höga priser på allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Jag har försökt att få en maple kandayo men det är ganska så svårt... Plus att dom är väldigt dyra så det förklarar nog saken. Redigerad 10 maj, 2007 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Har en liten fråga: Är golden snowboards svåra att få tag på och i så fall är de värdefulla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Snowboards är inte direkt värdefulla längre, hittade för ett tag sen en blood snowboard (lvl 60) för 50k i Free market, trodde det var ett kap så jag köpte den, sen såg jag att den var runt 50k i dom andra affärerna med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 OK, så jag antar att jag får ungefär lika mkt för mina golden snowboards dårå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 OK, så jag antar att jag får ungefär lika mkt för mina golden snowboards dårå Nja, tror faktiskt att du kan få mer för en golden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 OK, ska kolla imorrn hur mkt jag får för dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag tror ändå inte att du får så mycket för golden boarden. Intresset för snowboards är inte så högt verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag tror ändå inte att du får så mycket för golden boarden. Intresset för snowboards är inte så högt verkar det som. Nej, såg någon igår som stod och sålde blood snowboards för 5k styck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Nej, såg någon igår som stod och sålde blood snowboards för 5k styck 5k ?! vafaaan, då spenderade ju jag 45k för mycket :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Ska man sälja den för 5k kan man ju lika gärna kasta ut den ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Har hittat ett litet "minispel" baserat på maplestory, nästan roligare än orginalet >>Clicky<< - Hunterstory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Det tar rätt lång tid att ladda, det håller på och laddar nu. Hur lång tid tog det för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Det tar max 5-6 sekunder, har 1 MBit Ganska bra att fördriva tiden på under raster och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Jag är lvl 9 nu. Det är ganska bra tidsfördriv men inget som man kör på heltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Ganska bra ja, kört det ett tag nu när jag har tråkigt, lvl 68 atm Hade nästan lvl 100 på förra versionen, synd bara att man itne kan köra med dom gubbarna på "nya" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Kan man bara gå ur internet och sedan gå in igen så finns gubben där igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts