Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wtf, vad är det där?

Tell me everything about it.

En slags beginner guide kan man säga. Man gör den innan man kommer fram till maple island, det går ganska fort. Man får se lie olika delar av maplevärlden och gör typ två quests. Men det bästa av allt aär att man får ha en sån supersnygg ÄPPELDRÄKT! :ph34r:

Inget speciellt egentligen, men JMS har haft den länge och alla på BasilMarket vill typ ha det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör du så :) Men folk kommer kanske inte förstå. Om man skriver sif så uttalar man det annorlunda. Th blir ett annat läte än s. Men däremot med assassin så kan man skriva asasin och det blir ingen skillnad. Smart du vart där. :)

Klart som fan det låter annorlunda om du skriver asasin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på er alla maplenördar :teehee: Jag har en magician lvl 19 på windia om någon nu var intresserad. Men nu till mitt lilla problem: jag hittar ingen red birthdaypresent som man ska ge till en av administratörerna :'( jag brukar befinna mig på ch. 3 eller 4 eftersom min dator laggar när det är mkt folk samtidigt ;):teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor