Lajnux Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jag var ju trött :'( Jag satt och snackade med en svensk tomte till klockan 5 på morgonen om NX cash. Det gick inge vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jag skulle försöka Zakum PQa med några killar men det gick inte så bra, jag dog vid lycanthropes. Och killarna som jag skulle PQa med hade typ aldrig varit där förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jag ska börja skriva sif istället för thief, för det ser bättre ut. Gör du så Men folk kommer kanske inte förstå. Om man skriver sif så uttalar man det annorlunda. Th blir ett annat läte än s. Men däremot med assassin så kan man skriva asasin och det blir ingen skillnad. Smart du vart där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 The Wabbit. http://img452.imageshack.us/img452/7854/thewabbittn5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Öhh... Hej. Vilken klass är roligast att köra, typ? Tycker ni alltså. Jag är osäker på vad jag ska välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Välj assassin. Jag tycker bäst om Page dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Assassin tycker jag. Dom har väldigt hög dmg och är roliga att köra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Tack. Assassin får det bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 (redigerad) Bra val. Vilken server tänker du köra på? Redigerad 30 april, 2007 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Som alla andra, Windia. Heter DrStupid. Level 9 nu Har några gamla karaktärer på Scandia (eller något) från när jag lirade för X antal år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Okej. Jag tror att Scandia är något försäkringsbolag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Man ska få dubbel XP och drops nu en stund, men jag märker ingen skillnad på XPn Kan någon bekräfta att det är så? Det står iochförsig i patchern men jag känner ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 WE GOT THE FCKING TRAININGCAMP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 WE GOT THE FCKING TRAININGCAMP! Wtf, vad är det där? Tell me everything about it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Wtf, vad är det där? Tell me everything about it. Skulle tro att det kom i den nya patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Wtf, vad är det där? Tell me everything about it. En slags beginner guide kan man säga. Man gör den innan man kommer fram till maple island, det går ganska fort. Man får se lie olika delar av maplevärlden och gör typ två quests. Men det bästa av allt aär att man får ha en sån supersnygg ÄPPELDRÄKT! Inget speciellt egentligen, men JMS har haft den länge och alla på BasilMarket vill typ ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2007 Kan inte få igång spelet, spelet hänger sig när den ska patcha. Någon som vet vad jag ska ta mig till? Förresten, äppeldräkt, låter sexigt. Får man behålla den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Kan inte få igång spelet, spelet hänger sig när den ska patcha. Någon som vet vad jag ska ta mig till? Förresten, äppeldräkt, låter sexigt. Får man behålla den?Testade du att ladda ner manuellt? Man får inte behålla äppeldräkten :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Gör du så Men folk kommer kanske inte förstå. Om man skriver sif så uttalar man det annorlunda. Th blir ett annat läte än s. Men däremot med assassin så kan man skriva asasin och det blir ingen skillnad. Smart du vart där. Klart som fan det låter annorlunda om du skriver asasin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Hej på er alla maplenördar Jag har en magician lvl 19 på windia om någon nu var intresserad. Men nu till mitt lilla problem: jag hittar ingen red birthdaypresent som man ska ge till en av administratörerna :'( jag brukar befinna mig på ch. 3 eller 4 eftersom min dator laggar när det är mkt folk samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts