Bebben Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Är det bara jag och _ThuuG som kör på Bellocan? Det är rätt många som kör på Windia, och där har jag en tråkig Bowman Men jag tänker fortsätta på Bellocan iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Vadå "assasin" ? Hade du svårt att stava till det eller? Vill inte dra nån ursäkt eller nåt men... Jag tycker faktiskt det ser helt sepe ut med assassin. Ser inte bra ut alls, och varför skulle det ens stavas så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Vill inte dra nån ursäkt eller nåt men... Jag tycker faktiskt det ser helt sepe ut med assassin. Ser inte bra ut alls, och varför skulle det ens stavas så? Varför skulle det inte stavas så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Varför skulle det inte stavas så? Ass Ass In Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Hata nya GameGuard, blir svårt att hacka nu (tills genierna på MPC eller CEF hittar på något nytt ) Edit: Nej, nu har de kommit på ett sätt Redigerad 26 april, 2007 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tagen med våld :'( http://img252.imageshack.us/img252/9891/tagenmedvldtp2.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tagen med våld :'( I feel your pain. Varför skulle det inte stavas så? Inte vet jag, kanske för att assasin ser bättre ut? I och för sig är det bara min åsikt. Men vafan vem bryr sig? Inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jag skriver assasin för att jag har alltid trott att det heter assasin. Jag har inte kört så mycket nu, jag har kört lite Gudfadern. Har kommit på att det är kul igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 (redigerad) Jag ska börja skriva sif istället för thief, för det ser bättre ut. Redigerad 27 april, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Jag ska börja skriva sif istället för thief, för det ser bättre ut.Och hur kommer det sig att du inte är inne? Maple>RL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Jag ska börja skriva sif istället för thief, för det ser bättre ut. Om man läspar är det ju lättare att säga sif. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Dingade 20 inatt Tog lite pics. Kaffepaus i Subway Jumpquest ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Dingade 20 inatt Tog lite pics. Kaffepaus i Subway Jumpquest ftw Jag förstår inte hur du orkar med Jumpquests. Jag blir ofta förbannad på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Mjo, jag var nära att slänga ut skärmen genom fönstret ett tag, men klarade den till slut. +1 fame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Mjo, jag var nära att slänga ut skärmen genom fönstret ett tag, men klarade den till slut. +1 fame Well done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Har typ alla övergivit Windia elelr? Anyways, lirar fortfarande där, nickar Deneiru, add me om ni vill =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Har typ alla övergivit Windia elelr? Anyways, lirar fortfarande där, nickar Deneiru, add me om ni vill =) Nej då, adda LckyThump och/eller Anhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Nej då, adda LckyThump och/eller Anhu Jag som ville lira hela natten med dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jag som ville lira hela natten med dig :'(Jag var ju trött :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts