Bebben Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Någon som skulle vilja hjälpa en newb att komma igång med spelandet? Funderar på att tanka hem spelet igen efter ett två års uppehåll. Så det är inte mycket jag kommer ihåg från den tiden. Det beror på vad du ska ha hjälp med. Ny sida. Redigerad 23 april, 2007 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Lajnux: Isf får du lira på Windia så vi 2 kan lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Är nu på lvl 10 med min mage på Windia. Ska bli cleric Är det någon som kan ge mig en guide för vart man bäst bör träna, ta stats och skills för varje lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Är nu på lvl 10 med min mage på Windia. Ska bli cleric Är det någon som kan ge mig en guide för vart man bäst bör träna, ta stats och skills för varje lvl? Hidden-street.net ----------------------- Jag kan inte logga in. Min gameguard är konstig. Den slutar att ladda och sen efter ett tag så står det att ja ska kolla min uppkoppling ,och den kan det ju inte vara efter som att jag skriver här lol. Jaja ska kolla imorn nu ska ja sova. Godnatt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag kör på min Lvl 53 Assasin på Bellocan. Vad är du för Lvl och Job? 21 "assasin" Men jag är på windia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vadå "assasin" ? Hade du svårt att stava till det eller? Btw, Henesys Hunting Ground tycker jag är bäst från ca lvl 10 - 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vadå "assasin" ? Hade du svårt att stava till det eller? Btw, Henesys Hunting Ground tycker jag är bäst från ca lvl 10 - 20. Det heter assassin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Annars kan han ju menat att han kommer bli assassin, men inte är det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Det heter assassin Wow, jag förstod verkligen inte att han menade assassin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Ska börja spela MS igen efter min ban på WoW, men vilken server kör dom flesta gtasajtarna på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Wow, jag förstod verkligen inte att han menade assassin! Quotade jag ens dig? Jävla rtard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Vad spelar det för roll om det heter Assassin eller Assasin? Xennah, jag och _ThuuG kör iallafall på bellocan, vet ej om någon annan gör det. Dum fråga Troxie. Redigerad 24 april, 2007 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Quotade jag ens dig? Jävla rtard Hey, ta det lilla lugna nu. ------------------------- Jag lirar på Windia. Dom som gör det får gärna säga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Hey, ta det lilla lugna nu. ------------------------- Jag lirar på Windia. Dom som gör det får gärna säga till. Jag lirar å där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Quotade jag ens dig? Jävla rtard Menade bara att det inte spelar så stor roll. Jag påpekade att jag tyckte du var väldigt petig. Men, så trevlig man kan vara. Jaja, skit i det nu.. Redigerad 24 april, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Dingade just lvl 10 och blev thief. Ska bli en LUK bandit i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Bera ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Quotade jag ens dig? Jävla rtard Lael. Menade bara att det inte spelar så stor roll. Jag påpekade att jag tyckte du var väldigt petig. Men, så trevlig man kan vara. Jaja, skit i det nu.. Han är petig, om inte han har skrivit fel såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Nu kan vi väll skita i det hela va? Är lvl 53 fortfarande med typ 20%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Lirar Windia, fortfarande på min AlbinoRabbit. Har skitfull BL, så ni får whispra mig eller något så tar jag bort någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts