Spam Snuten Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Du Orbis PQar va?Japp, rush PQ är skitbra. Är lvl 62 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Japp, rush PQ är skitbra. Är lvl 62 nu Coolt Vad är du för något? Om jag får gissa så tror jag att du är mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) ThuuG: WOHO! Hittade en slot i FM 1! BTW: Ekkö logga ut när du är klar. Redigerad 14 april, 2007 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Coolt Vad är du för något? Om jag får gissa så tror jag att du är mage.Japp, F/P. --- Howie blev level 130 idag, tyvärr så tog min skitdator inte ett screen precis när han levlade, men iallafall. http://img124.imageshack.us/img124/4026/maple128542ej6.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Japp, F/P. --- Howie blev level 130 idag, tyvärr så tog min skitdator inte ett screen precis när han levlade, men iallafall. http://img124.imageshack.us/img124/4026/maple128542ej6.th.jpg Jag har en lvl 20 mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Japp, F/P. --- Howie blev level 130 idag, tyvärr så tog min skitdator inte ett screen precis när han levlade, men iallafall. http://img124.imageshack.us/img124/4026/maple128542ej6.th.jpg Hahaha, Howies fanclub eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 16 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2007 Jag längtar till lvl 51 då man kan OPQa. Men jag måste fortfarande Ludi pqa och det är tråkigt :'( Jag ser ut såhär nu sonata.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Hackar Howie fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Skulle inte tro att han slutar hacka i första taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Taskigt för honom om han blir bannad, Dock så skulle jag skratta rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 KOREAN FOLK TOWN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 KOREAN FOLK TOWN! Ska sticka ditt och kolla runt lite så fort som möjligt, måste dock göra läxorna och vänta på att patchern blir klart Man kommer ditt genom någon pelikan(eller nån annan fågel) som finns i kerning va? och så är det nån väg i ludi ochså? kommer inte riktigt ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 (redigerad) Ska sticka ditt och kolla runt lite så fort som möjligt, måste dock göra läxorna och vänta på att patchern blir klart Man kommer ditt genom någon pelikan(eller nån annan fågel) som finns i kerning va? och så är det nån väg i ludi ochså? kommer inte riktigt ihåg Vägen från ludi finns nederst i Helios tower i biblioteket, vägen från Aquaroad finns i "The Sharp Unknown", alltså längst in i aquaroad. Pelikanen leder till Zipangu tror jag men det finns inte på GMS. Redigerad 18 april, 2007 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Level 56 nu och därmed förbi min gamla char FiskfejS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jag har fan helt tappat kontakten med er killar, nya chars eller? Adda mig såfall, om ni nu vill xD Likeshadow heter min nya föresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jag har gjort en char på Bellocan med min bror och en polare för ett tag sedan så jag spelar där.. Är level 56 med 50%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Jag har fan helt tappat kontakten med er killar, nya chars eller? Adda mig såfall, om ni nu vill xD Likeshadow heter min nya föresten. Addar dig igen, då. Fortfarande Windia, va? --- Tagit en liten paus från PQ:andet och stannat på lvl 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Addar dig igen, då. Fortfarande Windia, va? Arå, jag är på Windia. Du är på samma char som förr? Har slutat med wow så det blir mer maple nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 (redigerad) Jag har fan helt tappat kontakten med er killar, nya chars eller? Adda mig såfall, om ni nu vill xD Likeshadow heter min nya föresten. Jag kör på min Lvl 53 Assasin på Bellocan. Vad är du för Lvl och Job? Redigerad 23 april, 2007 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Någon som skulle vilja hjälpa en newb att komma igång med spelandet? Funderar på att tanka hem spelet igen efter ett två års uppehåll. Så det är inte mycket jag kommer ihåg från den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts