Santa Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 hMS, det är Heaven's MS va? Jaja, hej allihopa. precis "joinat" detta forumet. Jag spelar också ms, har gjort sedan BETA. Mina gubbar: Khaini - StarOfKha1n1 (Lvl 103 DK) -Inaktiv Khaini - Onödiga lvl 30 gubbar som jag aldrig spelat på Broa - ThaLighter (lvl 71 I/L Mage) - Spelar på den ibland Broa - FooXie (lvl 45 Sin) Kompis gubbe - PQar ibland lite då och då Broa - xXMinitXx (lv 43 bandit) min brossas gubbe som jag hjälper honom med ibland har haft en CB lvl 80 men den blev hackad ='( okej, ta inte mig som en jävla nörd nu Har hackat innan men de blev lite tråkigt. Ni kan gärna adda mig i spelet om ni vill =) Nästan, Holy MS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Jaja, hej allihopa. precis "joinat" detta forumet. Jag spelar också ms, har gjort sedan BETA. Mina gubbar: Khaini - StarOfKha1n1 (Lvl 103 DK) -Inaktiv Khaini - Onödiga lvl 30 gubbar som jag aldrig spelat på Broa - ThaLighter (lvl 71 I/L Mage) - Spelar på den ibland Broa - FooXie (lvl 45 Sin) Kompis gubbe - PQar ibland lite då och då Broa - xXMinitXx (lv 43 bandit) min brossas gubbe som jag hjälper honom med ibland har haft en CB lvl 80 men den blev hackad ='( okej, ta inte mig som en jävla nörd nu Har hackat innan men de blev lite tråkigt. Ni kan gärna adda mig i spelet om ni vill =) Hej och välkommen! Vad är det längsta du spelat legit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ABbe- Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 (redigerad) Hej och välkommen! Vad är det längsta du spelat legit då? Tack så mycket Kan vara från 1-30 med min ice light ^^ men sen i beta gjorde jag massa gubbar till 30 för att pq'a och sen gjorde nya.. då var jag helt legit. Redigerad 6 april, 2007 av ABbe- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Hehe okej. Jag har alltid varit legit, kommer alltid att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ABbe- Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Hehe okej. Jag har alltid varit legit, kommer alltid att vara. Gu va tråkig du är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Mycket roligare ju, det är ju när man är legit som spelglädjen finns kvar! Är Level 48 med min nya Page nu. Har en level 55 Page på broa också som vart messad i statsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Halloj Halloj, jag är ny i forumet också Jag har en lvl 48 sin på Bellocan, en lvl 35 bandit på Broa och en massa annat småkrafs Btw, så här ser jag ut just nu. Redigerad 8 april, 2007 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ABbe- Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Mycket roligare ju, det är ju när man är legit som spelglädjen finns kvar! Är Level 48 med min nya Page nu. Har en level 55 Page på broa också som vart messad i statsen. Jo jag har börjat en legit ASSASSIN som de flesta inte kan stava till (loL) på Khaini. Den heter, va fan .. glömde. Eller jo , Mesizor! ADDA MIG! ;@ Jag har ungefär 150 mil pure meso att lägga ut på denna gubben Btw, JAG KÖPER STEELYS/ILBIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Nvm. Level 50 snart Btw. Redigerad 9 april, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Idag blev jag Lvl 50 Min max dmg som jag har sett just nu är 2.4k. Har ett set med steelys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Idag blev jag Lvl 50 Min max dmg som jag har sett just nu är 2.4k. Har ett set med steelys. Gratzz Jag har en 45 sin som jag inte kör på Hans max e typ 2k i skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag vart också level 50 igår. Max skada utan warrior pill är 2015 just nu. Med warrior pill är det ungefär 2.1k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Det var min bror som skrev. -__- Redigerad 11 april, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Gratzz Jag har en 45 sin som jag inte kör på Hans max e typ 2k i skada. Det är fett kul att vara sin Vad är du på din main då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag vart också level 50 igår. Max skada utan warrior pill är 2015 just nu. Med warrior pill är det ungefär 2.1k. Har du: Sämst stats, dåligt gear eller suger page's? Den damagen du gjorde med pill gjorde jag utan i 47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Du hade rage som ger 10+ weapon att. Hade jag haft det hade jag gjort lika mycket som jag gör nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) En liten kul grej som jag hållt på med rätt länge nu Redigerad 11 april, 2007 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Det är fett kul att vara sin Vad är du på din main då? Det är en lvl 49 fighter Har glömt vad den skadar men typ 2k har inte så bra saker. Ska leta fram en bild... Edit:722 gånger 2,60 = 1877,20 Redigerad 11 april, 2007 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Tog level 60 och 61 idag, men orkar inte visa bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Tog level 60 och 61 idag, men orkar inte visa bild Du Orbis PQar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts