Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle vara kul om det kom Privat servrar

Det kommer komma, dom har hållt på att ta sakerna från tespias testserver ända sen den kom ut, så när dom privata servrarna kommer ut (vilket bara är en fråga om tid) så kommer dom ha allt som tespia hade , och kanske några extra "custom" saker, Inklusive 4th job

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer komma, dom har hållt på att ta sakerna från tespias testserver ända sen den kom ut, så när dom privata servrarna kommer ut (vilket bara är en fråga om tid) så kommer dom ha allt som tespia hade , och kanske några extra "custom" saker, Inklusive 4th job

Ok. Skulle gärna testa men det lär ju bli svårt att komma in på någon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Skulle gärna testa men det lär ju bli svårt att komma in på någon

Men va negativ du ska vara då, det kommer inte finnas 2-3 stycken, emulatorn kommer spridas så det kommer finnas minst några hundra efter ett tag, i början kanske det är svårt, men det gäller bara att kolla ofta så man vet när det börjar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det fusk till detta spel? Kanske redan har tagits upp, men såg att det var ganska många sidor. Så jag orkar inte leta igenom allt.

Jaa det har tagigts upp några gånger, och ja det finns. >_< Vet dock inte hur man gör. Folk som hackar blir inte heller direkt respekterade i spelet.

Och sjolander: Synd! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör knappt något Maplestory längre, väntar dock på att servern jag ska köra på ska bli klara med emulatorn (w00t)

EXP listan så man har något att dregla över :wub:

2djzck5_866453_0.png

4c96nes_866453_1.png

På den servern kommer det vara 20x (lowrate) 40x (highrate)

Kan inte vänta tills den blir klar ^_^

Kanske skickar hur exp'n blir pfrån alla monster senare, blir lite mycket annars :P

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör knappt något Maplestory längre, väntar dock på att servern jag ska köra på ska bli klara med emulatorn :)

EXP listan så man har något att dregla över :lol:

2djzck5_866453_0.png

4c96nes_866453_1.png

På den servern kommer det vara 20x (lowrate) 40x (highrate)

Kan inte vänta tills den blir klar ^_^

Kanske skickar hur exp'n blir pfrån alla monster senare, blir lite mycket annars :unsure:

hMS, det är Heaven's MS va?

Jaja, hej allihopa. precis "joinat" detta forumet. Jag spelar också ms, har gjort sedan BETA. Mina gubbar:

Khaini - StarOfKha1n1 (Lvl 103 DK) -Inaktiv

Khaini - Onödiga lvl 30 gubbar som jag aldrig spelat på

Broa - ThaLighter (lvl 71 I/L Mage) - Spelar på den ibland

Broa - FooXie (lvl 45 Sin) Kompis gubbe - PQar ibland lite då och då

Broa - xXMinitXx (lv 43 bandit) min brossas gubbe som jag hjälper honom med ibland

har haft en CB lvl 80 men den blev hackad ='(

okej, ta inte mig som en jävla nörd nu :P Har hackat innan men de blev lite tråkigt. Ni kan gärna adda mig i spelet om ni vill =)

Redigerad av ABbe-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor