NipMedDip Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Skulle vara kul om det kom Privat servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Där har ni min nyaste på Windia Jaha, det är du --- 77k NX http://img263.imageshack.us/img263/2012/77kes9.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Blä, var tråkigt på bera, börjar om på en thief på windia senare istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Jaha, det är du --- 77k NX http://img263.imageshack.us/img263/2012/77kes9.th.png Vafan är du expert på att köpa det absolut fulaste hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Skulle vara kul om det kom Privat servrar Det kommer komma, dom har hållt på att ta sakerna från tespias testserver ända sen den kom ut, så när dom privata servrarna kommer ut (vilket bara är en fråga om tid) så kommer dom ha allt som tespia hade , och kanske några extra "custom" saker, Inklusive 4th job Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Vafan är du expert på att köpa det absolut fulaste hela tiden? Mhm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Det kommer komma, dom har hållt på att ta sakerna från tespias testserver ända sen den kom ut, så när dom privata servrarna kommer ut (vilket bara är en fråga om tid) så kommer dom ha allt som tespia hade , och kanske några extra "custom" saker, Inklusive 4th job Ok. Skulle gärna testa men det lär ju bli svårt att komma in på någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Ok. Skulle gärna testa men det lär ju bli svårt att komma in på någon Men va negativ du ska vara då, det kommer inte finnas 2-3 stycken, emulatorn kommer spridas så det kommer finnas minst några hundra efter ett tag, i början kanske det är svårt, men det gäller bara att kolla ofta så man vet när det börjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Men va negativ du ska vara då, det kommer inte finnas 2-3 stycken, emulatorn kommer spridas så det kommer finnas minst några hundra efter ett tag, i början kanske det är svårt, men det gäller bara att kolla ofta så man vet när det börjar Var ska man kolla då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Var ska man kolla då? >>>Klicka på mig<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) lol....... Google sökning på MapleStory Private Servers? EDIT* nvm hittade det Redigerad 27 mars, 2007 av NipMedDip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 lol....... Google sökning på MapleStory Private Servers? EDIT* nvm hittade det Precis, sökte man på privat server för ca 1 år sen, hittade man ingenting, nu hittar man det på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Finns det fusk till detta spel? Kanske redan har tagits upp, men såg att det var ganska många sidor. Så jag orkar inte leta igenom allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Japp. Nu är mina mapledagar över.. Mina 2 nya accounts är bannade för NX fraud. Inte DrPil, men mina characters på Mardia. Hade precis köpt 60k Nx, fast med samma paypal på 2 accounts, och det är tydligen emot Nexons TOS. Det var kul så länge det varade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Finns det fusk till detta spel? Kanske redan har tagits upp, men såg att det var ganska många sidor. Så jag orkar inte leta igenom allt. Jaa det har tagigts upp några gånger, och ja det finns. Vet dock inte hur man gör. Folk som hackar blir inte heller direkt respekterade i spelet. Och sjolander: Synd! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Sånt där är surt Sjolander, sånt som får en att lacka ur på spel.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Ny char på Mardia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 (redigerad) Kör knappt något Maplestory längre, väntar dock på att servern jag ska köra på ska bli klara med emulatorn EXP listan så man har något att dregla över På den servern kommer det vara 20x (lowrate) 40x (highrate) Kan inte vänta tills den blir klar Kanske skickar hur exp'n blir pfrån alla monster senare, blir lite mycket annars Redigerad 2 april, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Går mot level 50 med rasande fart. Level 47 nu med ~32%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ABbe- Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 (redigerad) Kör knappt något Maplestory längre, väntar dock på att servern jag ska köra på ska bli klara med emulatorn EXP listan så man har något att dregla över På den servern kommer det vara 20x (lowrate) 40x (highrate) Kan inte vänta tills den blir klar Kanske skickar hur exp'n blir pfrån alla monster senare, blir lite mycket annars hMS, det är Heaven's MS va? Jaja, hej allihopa. precis "joinat" detta forumet. Jag spelar också ms, har gjort sedan BETA. Mina gubbar: Khaini - StarOfKha1n1 (Lvl 103 DK) -Inaktiv Khaini - Onödiga lvl 30 gubbar som jag aldrig spelat på Broa - ThaLighter (lvl 71 I/L Mage) - Spelar på den ibland Broa - FooXie (lvl 45 Sin) Kompis gubbe - PQar ibland lite då och då Broa - xXMinitXx (lv 43 bandit) min brossas gubbe som jag hjälper honom med ibland har haft en CB lvl 80 men den blev hackad ='( okej, ta inte mig som en jävla nörd nu Har hackat innan men de blev lite tråkigt. Ni kan gärna adda mig i spelet om ni vill =) Redigerad 5 april, 2007 av ABbe- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts