Troxie Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 3? Kan bara en. Visste inte att fjärde jobbet har kommit ut Okej, kan du inte snälla säga mer saker du inte vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 3? Kan bara en. Visste inte att fjärde jobbet har kommit ut Riprey, Korean Folk Town, Jipang och även fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Riprey, Korean Folk Town, Jipang och även fler. Ok Okej, kan du inte snälla säga mer saker du inte vet? Om du så gärna vill det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Gick in och kollade om nån var inne på windia, men icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 jag har snart patchat i en timme den har inte rört på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 jag har snart patchat i en timme den har inte rört på sig Tanka manualpatchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Nya Pqet i Orbis är från 51 - 70 Inte från 55 som alla tror..... Där har ni min nyaste på Windia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Nya Pqet i Orbis är från 51 - 70 Inte från 55 som alla tror..... Där har ni min nyaste på Windia 51? då kan man ju göra pq's mellan lvl 35-70! om man orkar vill säga då kan ju jag köra den kommer dock inte gå så bra eftersom jag hört att bossen har runt 1,2 milj liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 51? då kan man ju göra pq's mellan lvl 35-70! om man orkar vill säga då kan ju jag köra den kommer dock inte gå så bra eftersom jag hört att bossen har runt 1,2 milj liv Wrong! Level 21-70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Wrong! Level 21-70. wrong! kerning 21-30 mellan 31-35 har man inget pq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Guide till PQet http://forums.asiasoft.net/thread.asp?qid=1083169 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Har börjat lite smått med Maplestory nu, har en karaktär på Windia vid namn Rocon (tror jag...), lvl 5 just nu. Kommer inte spela så mycket dock, arenan.com ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Vart kan man köpa kaststjärnor? Kollade i Kerning men hittade inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Vart kan man köpa kaststjärnor? Kollade i Kerning men hittade inga Du köper i Potion shop inte i weapon shop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Måste bara säga att jag är grymt besviken över Orbis pq. Massor av jobbiga jumpquest, knappt något dödande alls och tar väldigt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 (redigerad) Du köper i Potion shop inte i weapon shop Ok, tackar Vart rechargar man om dom tar slut? Redigerad 25 mars, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Ok, tackar Vart rechargar man om dom tar slut? Potshop. Finns en "Recharge" knapp i "Use" menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Potshop. Finns en "Recharge" knapp i "Use" menyn. Mjo, märkte det, men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Har levlat min ranger till level 98 nu. Dödade Papalatus idag och hittade en magicodar (lvl 90 wand) Börjar dock tröttna på maple som bara fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Har levlat min ranger till level 98 nu. Dödade Papalatus idag och hittade en magicodar (lvl 90 wand) Börjar dock tröttna på maple som bara fan. Se det såhär , inomkort så är en emulator för det färdigt, vilket betyder att man snart kan köra på privata servrar, dock så ska man INTE fråga på forum vart man kan ladda ner den eftersom JÄVLIGT många frågar det, jag är medlem på ett forum där det är runt 2k registrerade, jag har bara sett 100 st som är aktiva och pratar, resten vill säkert bara köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts