Santa Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 55-70 ajdå, ett litet skrivfel, fixat (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Detta spel ser onekligen kul ut, funderar på att prova det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Detta spel ser onekligen kul ut, funderar på att prova det (:!!! Ser kul ut ja, men vid runt lvl 51+ är det grindring som gäller, då är det inte så kul längre enligt mig lite snabbt schema 1-10 lätt 10-21 ochså lätt 21-31 super lätt pga första party questen 31-35 snabbt och lätt pga nya skills 35-51 lätt pga nytt pq igen 52-55 trögt som fan pga fienderna knappt ger några poäng och det finns knappt några quests att göra 55-70 nytt pq igen, kommer imorgon 70+ vet jag inte, men fy fan va trögt det måste gå om man inte hackar som några här på sidan gör Redigerad 20 mars, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Nä, kom på att maple inte är ett spel för mig. Utan hacks går det huuuur segt som helst med hack går det hyffsat snabbt Utan hacks: tråkigt. Med hacks: tråkigt Enda andledningen till att jag gillade maple var nästan för alla sköna snubbar som spelade. Eller lite spelglädje fanns det ju när jag och howie spelade legit från lvl 1-40. Orkar bara inte sitta en hel dag för att siffrorna 51 blir till 52 End of care messege Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Fan, patchen är försenad till 00:30 inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 (redigerad) Har under en längre tid fungerat på att börja lira MS igen. Men saken är den att jag verkligen inte orkar spela om från lvl 1 när jag blev bannad med min lvl 35 cleric för ca 1 år sedan. Hur många härifrån hackar? Redigerad 21 mars, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Har under en längre tid fungerat på att börja lira MS igen. Men saken är den att jag verkligen inte orkar spela om från lvl 1 när jag blev bannad med min lvl 35 cleric för ca 1 år sedan. Hur många härifrån hackar? Man blir väl bara bannad 3 månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Man blir väl bara bannad 3 månader? Har ingen aning om hur länge man kan vara det. Men jag slutade iaf spela när jag blev bannad och har inte en aning om varken AN eller PW. Hade inte hackat med gubben men blev ändå bannad för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Jag patchar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Yay! Fixade patchen innan så jag var klar med den precis när dom öppnade servrarna. Kunde ha deltagit i den första rundan av OPQ på Windia men det var tyvär lvl 55-70. Orbis har fått FM nu! Säker något jag glömt att berätta. W/W ny får upptäcka det själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 baah, har försökt tanka den i ca 25 min nu, inte äns halvvägs än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Orbis? FM? Jaaaaa! Jag har alltid önskat ett FM i Orbis. Det fanns aldrig där när det behövdes. Var och kollade PQ rummet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 baaaaaaah , fortfarande inte klart! får väll tanka det över natten och prova imorn :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Måste testa när jag kommer hem. xD bra med FM i Orbis kan ju alltid behövas. Nu saknas väll bara en stad så är vi väll ikapp KMS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Måste testa när jag kommer hem. xD bra med FM i Orbis kan ju alltid behövas. Nu saknas väll bara en stad så är vi väll ikapp KMS? Snarare 3 nya städer plus fjärde jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Vilket är det fjärde jobbet? (Me so noobish ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Snarare 3 nya städer plus fjärde jobbet. Har det redan kommit ut? trodde dom fortfarande höll på att testa den på tespia. Fjärde jobbet vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Har det redan kommit ut? trodde dom fortfarande höll på att testa den på tespia. Fjärde jobbet vill säga Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Ja. Linka / skriv alla job så är du söt : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Snarare 3 nya städer plus fjärde jobbet. 3? Kan bara en. Visste inte att fjärde jobbet har kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts