kattälskaren Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Brandvägg förmodligen. Eller så har mamma låst portarna för dig! Samma sak händer när brandväggen är avaktiverad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Har gjort 46% till 80% idag. PQ hela dagen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Samma sak händer när brandväggen är avaktiverad. Hej, HOWHOW här, använder Sjolanders account för att svara på din fråga. Gå in här, C:\WINDOWS\system32\drivers\etc, ta bort skrivskydden från filerna som ligger där i, Host osv. Öppna en av hosts filerna och det kommer stå någonting med gameguard och några nummer efter typ 123.321.534, ta bort allt utom 127.0.0.1 localhost. Det borde fungera då, fungerade för mig. Uhm postar ett screen på min char med, var ju ett tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Det funkade när jag installerade det med brandväggen avaktiverad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Hej, HOWHOW här, använder Sjolanders account för att svara på din fråga. Gå in här, C:\WINDOWS\system32\drivers\etc, ta bort skrivskydden från filerna som ligger där i, Host osv. Öppna en av hosts filerna och det kommer stå någonting med gameguard och några nummer efter typ 123.321.534, ta bort allt utom 127.0.0.1 localhost. Det borde fungera då, fungerade för mig. Uhm postar ett screen på min char med, var ju ett tag sedan. Level 125?! Sälj accounthelvetet, jag hörde om någon level 123:a som sålde sitt account till en rikemanstjej för 10 000:- (veckan efter blev det bannat för hack ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Howie! Gör ett nytt account på GTAsajten FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Howie! Gör ett nytt account på GTAsajten FFS! Ja!11 Då har jag någon att banna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Haha Howie...... så du är också här...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Ja!11 Då har jag någon att banna igen. Han kan göra ett i hemlighet... Det kan du i och för sig kolla upp rätt lätt (antar jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) Haha Howie...... så du är också här...... En fråga bara. hur vet du vem howie är? Påtalomingenting, jag kanske ska börja spela igen > MEN! fittpatchen blir corrupt när jag ska dra ner data.wz Redigerad 19 mars, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 En fråga bara. hur vet du vem howie är? Påtalomingenting, jag kanske ska börja spela igen > MEN! fittpatchen blir corrupt när jag ska dra ner data.wz Ladda ner nya clienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Ladda ner nya clienten. Har gjort det 15 gånger. Men det funkade när jag tog bort maple från lägg till/ta bort program och sen instalerade om. Eyequee(n) is back in maple=) - Om jag fastnar för det igen dv.s : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 En fråga bara. hur vet du vem howie är? Påtalomingenting, jag kanske ska börja spela igen > MEN! fittpatchen blir corrupt när jag ska dra ner data.wz Kontakter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/notice/00035.txt Äldre patchar: ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/notice Edit: För de som inte vet så är Godess Tower Orbis PQ. På Basilmarket säger de flesta att den är lvl 55 - 70 tror jag. Redigerad 20 mars, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/notice/00035.txt (:!!! Äldre patchar: ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/notice Edit: För de som inte vet så är Godess Tower Orbis PQ. På Basilmarket säger de flesta att den är lvl 55 - 70 tror jag. Då har dom lyckats igen. En jävla skitpatch helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 oo en ny pq, låter kul, kommer dock bli VÄLDIGT fullt precis när patchen släpps (:!!! ska nog försöka komma in om det går (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 oo en ny pq, låter kul, kommer dock bli VÄLDIGT fullt precis när patchen släpps (:!!! ska nog försöka komma in om det går (:!!! Ja. Nu har vi 4 PQ'n!!!!1111ettettshift Allvar, varför i helvete får vi aldrig något nytt för alla 100+are? Man börjar levla på grims i lvl 90-100 och sedan är man där tills level 200. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Korean Folk Town skulle inte heller sitta helt fel så att man kan gå från Ludi till Orbis. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Ja. Nu har vi 4 PQ'n!!!!1111ettettshift Allvar, varför i helvete får vi aldrig något nytt för alla 100+are? Man börjar levla på grims i lvl 90-100 och sedan är man där tills level 200. (:!!! detta som kommer kommer ju vara från 55-70 , nästa, om det nu kommer nåt, kommer säkert vara runt lvl 100 Annars finns ju Guild pq'n Redigerad 20 mars, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 detta som kommer kommer ju vara från 55-10 , nästa, om det nu kommer nåt, kommer säkert vara runt lvl 100 Annars finns ju Guild pq'n 55-70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts