MAFIA_KING Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Care 'o meter --l---------------- =) Care 'o meter -|--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- =) Förövrigt så tycker jag dina stats är nice, mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Lv 43! Hihi! Har inte levlet på några dagar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Care 'o meter -|--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- =) Förövrigt så tycker jag dina stats är nice, mobilen. Déjà Vu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Care 'o meter -|--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- =) Förövrigt så tycker jag dina stats är nice, mobilen. Va bra . För här kommer 45 statsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Har startat en Mage i väntan på att min polare ska bli lv 43 som jag, och jag blev riktigt förvånad över hur snabbt man levlade efter första jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Någon som spelar i Windia? Har en lvl 41 Sin Ninjakotutsu lvl 43 Cleric Faydas och 31 Fighter HPPureSWE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Nästan alla kör på Windia utom jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 haha Vad skrattar du åt? Är Lv 46 Kör på Windia och heter SweChick . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jag kör inte på windia Bera är det som gäller för mig när jag kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) 65k NX cash på kontot! Wiee! Bild kommer senare. Redigerad 15 mars, 2007 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NipMedDip Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Det var ganska mycket....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Ca 500 spän då. Ska skaffa 5k NX när jag får månadspeng. Just nu har jag cirka 3kr på banken och 4kr i plånboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Det var ganska mycket....... Jag fick det av en kompis. Det skulle aldrig falla mig in att slösa 5xx kr på ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jag fick det av en kompis. Det skulle aldrig falla mig in att slösa 5xx kr på ett spel. Din kompis måste vara kär i dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Din kompis måste vara kär i dig. Eller onödigt rik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Dödade just min första MM! Fast det tog typ 25min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 När jag klickar på MapleStoryikonen, så kommer bilden upp, sen väntar jag lite, och så står det "Unable to connect to server." Det har blivit så i flera dagar, och jag har installerat om. Vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 När jag klickar på MapleStoryikonen, så kommer bilden upp, sen väntar jag lite, och så står det "Unable to connect to server." Det har blivit så i flera dagar, och jag har installerat om. Vad är det för fel? Brandvägg förmodligen. Eller så har mamma låst portarna för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts