Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Thuug skulle du kunna säga vad för skils du har satt på.

Hur mycket på mastery osv. <_<

Jag har nämligen en fighter lv 39 som skadar 173-502 med rage.Har ja för mig.

Har satt:

19 rage

7mastery (tror ja)

2svord booster

20 Mastery

12 Final Attack

3 Threaten

1 Powerguard

1 Boster

Har lagt lite på vad jag vill. Palla guide. Allt ska maxas ändå. :mellow:

Kan vara värt att nämnas att jag är level 42. Vet inte exakt skada men den ligger runt 560 utan warriorpills eller något sånt.

Föresten, vilka spelar fortfarande? Jag antar att howie är bannad eftersom jag inte kan se honom i rankingen längre.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

20 Mastery

12 Final Attack

3 Threaten

1 Powerguard

1 Boster

Har lagt lite på vad jag vill. Palla guide. Allt ska maxas ändå. :D

Kan vara värt att nämnas att jag är level 42. Vet inte exakt skada men den ligger runt 560 utan warriorpills eller något sånt.

Föresten, vilka spelar fortfarande? Jag antar att howie är bannad eftersom jag inte kan se honom i rankingen längre.

Nice :mellow: .Min dator har tyvär lagt av(går inte ens att starta det kommer upp nån blå ruta).Jag ska lämna den till min kusin.

Han kan datorer <_< .

Jag har Lvlat i orbis nu från 34-39,men ja vet inte om ja ska fortsäta i orbis eller inte.

Jag har 76 i accoury så jag prickar det mesta,tänkte typ kanske träna på block gollems i ludi är det bra?

Jag har lite för mycket på dex jag har 78.Jag ska sluta sätta på dex i lv 40 så att ja har 80 på dex.

Jag har också fixat dex Work Glove som är scroolade 1 gång med 10%Dex for glove. :lol:

Det var allt...tror jag=)

Redigerad av oldsmobile
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sportlovet är slut nu. Inte lika mycket ledig tid till Maple. Men jag har fått en ny dator så jag kommer nog sitta en hel del iallafall. Föresten, är det någon som kör maple med Windows Vista och vet om det blir något fel? Jag har nämnligen Windows Vista på nya datorn och har inga problem med det, men en gång så blev det konstigt och det stod att mitt windows inte var äkta. Och det hände när jag körde Maple, och varje gång jag "maximerade" det igen så minimerades det på en gång. Sedan dess har det inte hänt något. Jag undrar bara om någon har Vista och har problem med Maple? :lol:

Förövrigt så är inte Windows Vista så dåligt som många säger. Gillar det faktiskt bättre än XP, såvida man inte laddar ner och sådär. :lol: Har inte testat det ännu men jag har för mig att jag hört att det ska vara ett problem.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sportlovet är slut nu. Inte lika mycket ledig tid till Maple. Men jag har fått en ny dator så jag kommer nog sitta en hel del iallafall. Föresten, är det någon som kör maple med Windows Vista och vet om det blir något fel? Jag har nämnligen Windows Vista på nya datorn och har inga problem med det, men en gång så blev det konstigt och det stod att mitt windows inte var äkta. Och det hände när jag körde Maple, och varje gång jag "maximerade" det igen så minimerades det på en gång. Sedan dess har det inte hänt något. Jag undrar bara om någon har Vista och har problem med Maple? :lol:

Förövrigt så är inte Windows Vista så dåligt som många säger. Gillar det faktiskt bättre än XP, såvida man inte laddar ner och sådär. :lol: Har inte testat det ännu men jag har för mig att jag hört att det ska vara ett problem.

Skicka till Windows och fråga eller skicka till dom som gjort MapleStory, dom kan ge mer exakta svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor