Spam Snuten Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Famewhore! So true, ska sluta köpa fame nu, jag lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Drog tummen ur arslet och tog mig till level 55 http://img62.imageshack.us/img62/2914/maple63288ka5.th.jpg Gratz mate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Lv 40! Redigerad 24 februari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Lv 40! Nice=) Har blivit bannad typ 4 gånger nu på olika accunt den besta gubben blev 37. Har gjort ett nytt som ja e warrior lv 27 på.Ska bli fighter och maxa rage=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Fick precis mina första 15mille igår. Köpte en Hula Hoop för 200k och sålde den för 4mil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Thuug skulle du kunna säga vad för skils du har satt på. Hur mycket på mastery osv. Jag har nämligen en fighter lv 39 som skadar 173-502 med rage.Har ja för mig. Har satt: 19 rage 7mastery (tror ja) 2svord booster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Thuug skulle du kunna säga vad för skils du har satt på. Hur mycket på mastery osv. Jag har nämligen en fighter lv 39 som skadar 173-502 med rage.Har ja för mig. Har satt: 19 rage 7mastery (tror ja) 2svord booster Haha. söta stats =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Thuug skulle du kunna säga vad för skils du har satt på. Hur mycket på mastery osv. Jag har nämligen en fighter lv 39 som skadar 173-502 med rage.Har ja för mig. Har satt: 19 rage 7mastery (tror ja) 2svord booster 20 Mastery 12 Final Attack 3 Threaten 1 Powerguard 1 Boster Har lagt lite på vad jag vill. Palla guide. Allt ska maxas ändå. Kan vara värt att nämnas att jag är level 42. Vet inte exakt skada men den ligger runt 560 utan warriorpills eller något sånt. Föresten, vilka spelar fortfarande? Jag antar att howie är bannad eftersom jag inte kan se honom i rankingen längre. Redigerad 1 mars, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) 20 Mastery 12 Final Attack 3 Threaten 1 Powerguard 1 Boster Har lagt lite på vad jag vill. Palla guide. Allt ska maxas ändå. Kan vara värt att nämnas att jag är level 42. Vet inte exakt skada men den ligger runt 560 utan warriorpills eller något sånt. Föresten, vilka spelar fortfarande? Jag antar att howie är bannad eftersom jag inte kan se honom i rankingen längre. Nice .Min dator har tyvär lagt av(går inte ens att starta det kommer upp nån blå ruta).Jag ska lämna den till min kusin. Han kan datorer . Jag har Lvlat i orbis nu från 34-39,men ja vet inte om ja ska fortsäta i orbis eller inte. Jag har 76 i accoury så jag prickar det mesta,tänkte typ kanske träna på block gollems i ludi är det bra? Jag har lite för mycket på dex jag har 78.Jag ska sluta sätta på dex i lv 40 så att ja har 80 på dex. Jag har också fixat dex Work Glove som är scroolade 1 gång med 10%Dex for glove. Det var allt...tror jag=) Redigerad 1 mars, 2007 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 De flesta skulle nog rekomendera blockgolems i lv 45+ men jag antar att du hackar, och accuracyn blir inget problem. Så jaa, gå dit och pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Föresten, vilka spelar fortfarande? Jag antar att howie är bannad eftersom jag inte kan se honom i rankingen längre.Har börjat lira lite på Anhu igen, mest PQ dock Howie är bannad t.o.m den 7:de (?) mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Okej. Har skaffat lite NX igen, bara 5k dock på grund av att vi precis ska köpa ny dator för 10750kr. Behöver alla mina pengar till det. Men 5k kostade bara ~35kr så det är lugnt. Fast nu kommer min kompis börja klaga på att det är onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Här kommer en bild på mina stats=) Och ja jag hackar. Här med rage=) Redigerad 2 mars, 2007 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Jupp. Men jag måste ta tag i det där med datorn . Aja det får pappa fixa.Ska till mamma på måndag. Har haft sportlåv den hära veckan . En natt så botta jag från lv 31 till lv 34 medans jag sov . Hörs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Sportlovet är slut nu. Inte lika mycket ledig tid till Maple. Men jag har fått en ny dator så jag kommer nog sitta en hel del iallafall. Föresten, är det någon som kör maple med Windows Vista och vet om det blir något fel? Jag har nämnligen Windows Vista på nya datorn och har inga problem med det, men en gång så blev det konstigt och det stod att mitt windows inte var äkta. Och det hände när jag körde Maple, och varje gång jag "maximerade" det igen så minimerades det på en gång. Sedan dess har det inte hänt något. Jag undrar bara om någon har Vista och har problem med Maple? Förövrigt så är inte Windows Vista så dåligt som många säger. Gillar det faktiskt bättre än XP, såvida man inte laddar ner och sådär. Har inte testat det ännu men jag har för mig att jag hört att det ska vara ett problem. Redigerad 5 mars, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Sportlovet är slut nu. Inte lika mycket ledig tid till Maple. Men jag har fått en ny dator så jag kommer nog sitta en hel del iallafall. Föresten, är det någon som kör maple med Windows Vista och vet om det blir något fel? Jag har nämnligen Windows Vista på nya datorn och har inga problem med det, men en gång så blev det konstigt och det stod att mitt windows inte var äkta. Och det hände när jag körde Maple, och varje gång jag "maximerade" det igen så minimerades det på en gång. Sedan dess har det inte hänt något. Jag undrar bara om någon har Vista och har problem med Maple? Förövrigt så är inte Windows Vista så dåligt som många säger. Gillar det faktiskt bättre än XP, såvida man inte laddar ner och sådär. Har inte testat det ännu men jag har för mig att jag hört att det ska vara ett problem. Skicka till Windows och fråga eller skicka till dom som gjort MapleStory, dom kan ge mer exakta svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Det jag vet är att det har varit problem med kombinationen Maple och Vista men jag tor att det funkar bra nu. Undrar bara om någon av er har några erfarenheter av det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Nepp . Men här kommer en bild på 42 statsen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Nepp . Men här kommer en bild på 42 statsen: Care 'o meter --l---------------- =) Redigerad 5 mars, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts