Santa Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Själv har jag en röd och en gul ros än så länge ska försöka få ihopp 550 blue wish tickets så jag får pickpocket haten, låter rolig och ska försöka hitta någon aktiv guild så jag kan prova guild pqn med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag fick en gul ros av Albino ...sen la darton av och jag orkade inte dra upp ms igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Själv har jag en röd och en gul ros än så länge ska försöka få ihopp 550 blue wish tickets så jag får pickpocket haten, låter rolig och ska försöka hitta någon aktiv guild så jag kan prova guild pqn med Bara så att du vet så är GPQ det sämsta skiten som gjorts. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Ska jag spela på en level 9 mage eller en level 17 warrior? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Ska jag spela på en level 9 mage eller en level 17 warrior? Fråga din mamma. Spela på villken du vill. Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Jag har 1 röd ros, 9 gula rosor och 322 green wishtickets. Ska få warrior lv 35 hjälmen. Jag ska göra som förra gången, behålla min level 35 hatt till level 50. Redigerad 8 februari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Skaffat ca 400 blå biljetter nu, bara 150 till tills jag får pickpocket Pilfer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vart spelar alla nu då? Verkar som vissa har bytt osså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Inte så himla bra , ser inte så bra utt heller , men om några månader kanske jag kan sälja den för 7-8 miljoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Vart spelar alla nu då? Verkar som vissa har bytt osså? Bellocan har jag bytt till. Och santa, den ser visst bra utt. Edit: Redigerad 9 februari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Var kan man sälja saker till NPC's mellan Lith Harbour och Henesys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Tihi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Vad exakt är det som kostar pengar när man gifter sig på maplestory? Alltså Nexon Cash.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 FAAAAAN!!!!!!!! PRECIS NÄR MAN LÄRT SIG HACKA SÅ BLIR MAN BANNAD TILL 18 MARS!!!!!!!!!!! BLIR SÅ JÄVLA SUR!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 FAAAAAN!!!!!!!! PRECIS NÄR MAN LÄRT SIG HACKA SÅ BLIR MAN BANNAD TILL 18 MARS!!!!!!!!!!! BLIR SÅ JÄVLA SUR!!!!!!!!! Hahahah, ÄÄÄÄÄÄÄÄGD. Haahahahaihaiahahaiha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 FAAAAAN!!!!!!!! PRECIS NÄR MAN LÄRT SIG HACKA SÅ BLIR MAN BANNAD TILL 18 MARS!!!!!!!!!!! BLIR SÅ JÄVLA SUR!!!!!!!!! så går det, om du gillar att spela spelet, så hacka helt enkelt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Drog tummen ur arslet och tog mig till level 55 http://img62.imageshack.us/img62/2914/maple63288ka5.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Lv 40 i helgen, jag har ett 72 ATT Zard. Inte färdig scrollat, men jag det är 65 ATT och jag har köpt 7 100% scrolls. (Jag är fattig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Haha, fick 500 fame idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Haha, fick 500 fame idag Famewhore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts