Sjolander Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det är simplare än man tror att hacka. Gillar hur Nexon släpper en ny engine och alla som laddade ner den blev bannade av game guard. Nja, riktigt så var det inte. Såkallade "Autobans" är en myt. Det var så att GM's var extremt aktiva efter att GameGuard uppdaterats. Ingen idé att hacka längre, inte efter 19:00 på kvällen iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 GM's har varit på banningspree sen i onsdags på Bellocan. Och faktiskt, det har gett resultat. Men det dröjer inte alls länge innan de är tillbaka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Spelar ingen längre eller? Jag kör iallafall, men på Bellocan som sagt. Bilden är tagen precis nu. Edit: Hittade precis två silver snowboards. Lotto. Redigerad 29 januari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Spelar ingen längre eller? Jag kör iallafall, men på Bellocan som sagt. Bilden är tagen precis nu. Edit: Hittade precis två silver snowboards. Lotto. Jag spelar, är level 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Spelar ingen längre eller? Jag kör iallafall, men på Bellocan som sagt. Bilden är tagen precis nu. Edit: Hittade precis två silver snowboards. Lotto. Kanske man skulle börja lira där.. Ska bara få igång hacksen igen så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ska du hacka så är det ingen idé att börja på Bellocan, där blir du säkert bannad. GM'sen är skitaktiva just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ska du hacka så är det ingen idé att börja på Bellocan, där blir du säkert bannad. GM'sen är skitaktiva just nu. Datorn startar om varje gång jag startar MS endå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Okej. Idag när jag var i FM så började de helt plötsligt droppa Blood Snowboards. Jag fickingen, men jag började skrika "Give me a blood snowboard!!!". Och helt plötsligt vill någon trada med mig, och la in lv 50 handskar för warrior och en bloodsnowboard och tryckte på Trade. (jag accepterade såklart) Sedan så började en skrika ut i FM att han skulle droppa en bloodsnowboard i FM 18 oh jag gick dit. Där började han ksta ut snowboards och jag fick en aqua snowboard. Så nu är man en aning rikare. Kanske finns stavfel, sitter på laptop, svårt att skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ingen som möjligtvis vet varför min dator startar om när jag startar det? Har det med CE att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Ingen som möjligtvis vet varför min dator startar om när jag startar det? Har det med CE att göra? Idiot, du har möjligtvis aldrig andvänt uteslutingsmetoden? Redigerad 30 januari, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Du har möjligtvis aldrig andvänt uteslutingsmetoden idiot? Finns det en uteslutnings metod som heter idiot? Han kanske inte är lika bra som du på dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Finns det en uteslutnings metod som heter idiot? Han kanske inte är lika bra som du på dator. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Idiot, du har möjligtvis aldrig andvänt uteslutingsmetoden?HUr bra kommer det gå om han vänder på änder? Usch, vad tråkigt det är att klanka ner på andra. By the way; Spammis, din buddy list var tydligen full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 HUr bra kommer det gå om han vänder på änder? Usch, vad tråkigt det är att klanka ner på andra. By the way; Spammis, din buddy list var tydligen full. Jo, jag vet, jag hade en slot ledig för någon dag sen. Ska försöka fixa så fort jag får tillbaks min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Efter gårdagens 3-timmars hårda träningspass blev jag äntligen level 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 http://img113.imageshack.us/img113/3135/maple52747ew1.jpg Nytt hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Nothing. Redigerad 5 februari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 http://img113.imageshack.us/img113/3135/maple52747ew1.jpg Nytt hår You look like a gey girl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) GQ kom idag! Edit: Se vad jag hittade av en Rat! (:!!! Vet nån vad en sån är värd? Edit 2: Hittade en Red envelop också! Redigerad 7 februari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 (redigerad) GQ kom idag! Edit: Se vad jag hittade av en Rat! Vet nån vad en sån är värd? Edit 2: Hittade en Red envelop också! (w00t) De är inte värda så mycket längre, nu när det är så många som har rosorna Någon erbjöd 15mil för min vita ros, men han som skulle köpa hann hitta en egen innan jag hann sälja EDIT: Blöö, stavfel.. Redigerad 7 februari, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts