chucky.swe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Just nu hatar jag min dator,på level 150 med cirka 70 miljoner mesos,250 fame blir det "iexplorer.exe har stött på ett problem och måste avslutas" Jag som siktade på level 170 :/ Men det var roligt! Har en bild när jag var level 100.(om jag orkar ladda upp den ) Redigerad 24 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jag förstår inte meningen med spelet, hur ska man göra för att inte bli bannad? Ska man köpa fames för att slippa det? Vad är scrolls bra för? Jag är Lvl 27 Fame: 0 Mesos: 1585075. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Just nu hatar jag min dator,på level 150 med cirka 70 miljoner mesos,250 fame blir det "iexplorer.exe har stött på ett problem och måste avslutas" Jag som siktade på level 170 :/ Men det var roligt! Har en bild när jag var level 100.(om jag orkar ladda upp den ) CTRL+ALT+DEL > Arkiv > Ny Aktivitet (Kör...) och skriv iexplore.exe så fixar det sig, kan ju vara bra att veta i framtida bruk. Inom MapleStory så har jag blivit lite sugen nu när jag sett lite nya fina hacks, men får nog vänta tills jag tröttnat på wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 OMG Jag är på lvl 216 nu *spelar fortfarande* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 OMG Jag är på lvl 216 nu *spelar fortfarande* jag la av vid lvl 100..man måste ju sova också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Hur fan orkar ni? Tröttnade på typ level 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 365 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Fan, fuskar ni eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Fan, fuskar ni eller? Jaa, dom hackar. ( ) Kommer nog bli level 25 i helgen. Inte på Hackzorstory utan på maplestory då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kan någon förklara hur man haxar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Kan någon förklara hur man haxar? Eftersom howie är bannad får jag säga det åt han. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Eftersom howie är bannad får jag säga det åt han. Nej Var det hans svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Var det hans svar? Jao, Nästan helt säker. Tror inte han orkar lära 20 GTAsajtare hur man hackar när han inte får ut något av det. Jag är glad att han har hjälpt mig 20 ggr istället för er 1 gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jao, Nästan helt säker. Tror inte han orkar lära 20 GTAsajtare hur man hackar när han inte får ut något av det. Jag är glad att han har hjälpt mig 20 ggr istället för er 1 gång Okej. Finns det någon guide då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Okej. Finns det någon guide då? Finns massor Hacks Guide Edit: Bry dig inte om Howie, han är en liten surpuppa som tror han är bäst för att han kan hacka. Redigerad 26 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det är simplare än man tror att hacka. Gillar hur Nexon släpper en ny engine och alla som laddade ner den blev bannade av game guard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Edit: Bry dig inte om Howie, han är en liten surpuppa som tror han är bäst för att han kan hacka. Det har han aldrig påstått? Och tror du det är roligt att lära alla på GTAsajten att hacka igen när en nya GG släpps? Och föresten, har du själv fått hacks att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Funkar ZenX att bypassa v.33? Datorn startas om när jag startar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det har han aldrig påstått? Och tror du det är roligt att lära alla på GTAsajten att hacka igen när en nya GG släpps? Och föresten, har du själv fått hacks att funka? Jag? ja det har jag, notera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts