Sjolander Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nja, gjorde det bara med en kompis account Mongo: Ja, disbandade guildet, orkade inte ha kvar det. Så du menar att albino är disbandat? Du hade ju logga och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jeffla hacks får det aldrig till att fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 En polare och min brorsa bestämde sig för att göra nya gubbar och börja köra idag, så jag gjorde likadant. Har också ny gratishaircut, något snyggare dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag skapade en ny karaktär på Windia idag vid namn Batsukin. Dock är jag fortfarande på tutorialen och tränar upp mig lite smått, jag har nyligen blivit i level 6, men så fort jag får lusten att spela igen så försvinner jag ifrån tutorialen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Så du menar att albino är disbandat? Du hade ju logga och allt. Disbandade Albino tidigare den dagen. --- Kan inte spela LönnSaga förutom hos polare atm, min stationära dator dog tyvärr idag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag är i party med Josef Fares kusin just nu.. Ni vet han i Jalla Jalla och Kops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Ska väl tanka å testa detta spel, inget man blir beroende av verkar det som, men ett kul tidsfördriv är det säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Tro mig, om man börjar gilla det här spelet så kan det vara extremt beroende framkallande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Men nu installerar jag Silkroad istället, får se hur det går..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Okej.. Har josef Fares kusin i min buddylist nu. *skryyyyt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Okej.. Har josef Fares kusin i min buddylist nu. *skryyyyt* Och mina polare var med i Dag och natt och spelade fotboll med Josef Fares *Megaskryyyyt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Det var som faan. Den har jag sett. Jaja, för att inte gå för mycket offtopic: Snart level 20 med min nya fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hackzor Testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Hackzor Testa. Lvl 43 hittills Edit: Blev nyss bannad Redigerad 23 januari, 2007 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Hackzor Testa. Fan vad det är roligt xD Lvl 43 hittills Edit: Blev nyss bannad Level 72 med 90000000 i mesos och 116 fame Pics will come! xD -- Bra tidsdödare!! Jag beroende är Redigerad 24 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Fan vad det är roligt xD Level 72 med 90000000 i mesos och 116 fame Pics will come! xD -- Bra tidsdödare!! Jag beroende är de e du inte ensam om att vara! lvl 76 nu EDIT: lvl 80! lite bilder! http://img260.imageshack.us/img260/6848/528822113yq.th.png http://img258.imageshack.us/img258/9869/sell7zh.th.png olala meesos! har endå inget för mig lvl 80!! http://img244.imageshack.us/img244/3046/lvl805tv.th.png Beroende....jao Redigerad 24 januari, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hackzor Testa. Tröttnade vid level ~100, köpte 200 fame och lät den stå Blev level 122 iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Kan någon/några lista upp sina namn på Windia så jag vet vilka jag ska hålla utkik efter när jag väl kommer ifrån Maple Island? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Kan någon/några lista upp sina namn på Windia så jag vet vilka jag ska hålla utkik efter när jag väl kommer ifrån Maple Island? Lägg till AlbinoRabbit på buddylist Kan fortfarande inte spela dock, men ska försöka få tag på en dator till helgen Redigerad 24 januari, 2007 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Fan, jag blev bannad när jag läste tidningen, var på level 53 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts