MAFIA_KING Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Har dom gjort många mer updates på maplestory eller? jag menar, är det ungefär som förut eller är det lite mer "upgradat"? interface då alltså. Redigerad 7 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Som förut. Interface är väl densamma som.. nästan alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Har i stort sett slutat levla med AlbinoRabbit, blev level 46 med Anhu i veckan dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag började spela igen, 32 med min assasin. Drog ochså från 47 till 50 på eyequee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Är snart level 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag började spela igen, 32 med min assasin. Drog ochså från 47 till 50 på eyequee OMG HAXOR !! ROLF111ettett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Är det bra och levla här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 OMG HAXOR !! ROLF111ettett Fniss Är det bra och levla här? Testa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Är det bra och levla här? Mjaah...du brode lvla vid orange mush eller nått bättre vid den där lvlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jag laddade ner MS:Global för några dagar sedan, och vilken server kör dom som kör på Global på? Har GTAsajten någon bestämd server? Jag är trött på att strosa runt i Broa och bara ha tråkigt. Speciellt när jag är i lvl 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jag laddade ner MS:Global för några dagar sedan, och vilken server kör dom som kör på Global på? Har GTAsajten någon bestämd server? Jag är trött på att strosa runt i Broa och bara ha tråkigt. Speciellt när jag är i lvl 12. De flesta lirar på Windia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Hello, Maplers! MapleStory Client ver. 0.33 is now released! Below is the overview of what's in store for you: < Game > - Various new quests have been added to Amoria. Challenge yourself through new quests and explore further into the world of MapleStory! < NPC > - Ben - Jacob - Angelique - Gary and Shatima - Richard the Sailor - Claudia - Mr. Spot - Bullseye < Map > - Purple Plains 1 (Amoria Dungeon) < Monster > - Sakura Celion < Item > 1) Game Item: a. Use - Blossom Juice b. Etc. - Cherry Blossom Seed - Silk Feather - Ring Fragment - Repaired Rings - White/Purple Ribbon Gift Box - Claudia's Coupon (EXP Hair) - Allowance - Nexon Cash Card - Mouse 2) Cash Item a. Top - Red Half - Drill Muffler b. Overall - Teddy Bear Costume c. Hat - Teddy Bear Headgear - Teddy Bear Hat - Polar Bear Hat d. Gloves - Teddy Bear Gloves e. Shoes - Teddy Bear Shoes f. Weapon - Cellphone g. Face - White Bread h. Bottom - Green Long Skirt - Orange Long Skirt i. Package - Teddy Bear Package j. Guild Forum Emoticon - Angry - Smile - Silent - LOL - Surprise - Cry - Furious 3) Hair Style: - Male - The Mo Rawk (Available in Henesys) - Bubba GoaTee (Available in Kerning City) - Neon Cactus (Available in Orbis) - Urban Dragon (Available in Ludibrium) - Female - Darling Diva (Available in Henesys) - Desert Flower (Available in Kerning City) - The Honeybun (Available in Orbis) - Sonara Wave (Available in Ludibrium) We hope you enjoy the newly updated contents for MapleStory. Happy Mapling! -The MapleStory Staff- Amoria dungeon låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Gratis hår! http://img242.imageshack.us/img242/7093/gratisharvafanhk5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) GRATIS!!11!???? Loggar in direkt! Åhh!! Patch! Åhh!! Det tar ju flera minuter! Redigerad 11 januari, 2007 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Gratis hår! http://img242.imageshack.us/img242/7093/gratisharvafanhk5.png Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahahhaahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Twins! http://img352.imageshack.us/img352/8558/twinsxddmo5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Det verkar som att albino har gått i fällan, fy satan vilka fula frisyrer det är man får. Btw så har Zombie Mushmom kommit i den nya patchen, dödade henne idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Vänta shit det tänkte jag inte på! Vad hände med guildet? Snuten måste ha lämnat, men tog inte de andra över eller nåt? Redigerad 11 januari, 2007 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Fan va sexig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Det verkar som att albino har gått i fällan, fy satan vilka fula frisyrer det är man får.Nja, gjorde det bara med en kompis account Mongo: Ja, disbandade guildet, orkade inte ha kvar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts