xstreem Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har någon lust att spela idag? (inte nu men senare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag är med då, det var kul igår för tossie var min ädle riddare så jag behövde inte göra någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Haha! Men ska vi lira vid 19.00 ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Haha! Men ska vi lira vid 19.00 ikväll? Jag hakar på! Har precis fått igång internet på min bärbara dator nu och är i full gång att ladda ner spelet. Men tänk på att jag super-never-played-the-game-before. *edit* Sådärja, nu provar jag lite *edit2* Det var ju skoj! Trixade upp mig till level 6. Blir det nån träff ikväll? Säg bara channel och allt så är jag där! Jag heter Mattehallik. Redigerad 22 januari, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Fan! Mitt går inte igång! Jag trycker på länken men inget händer!!! Testar att installera om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Oh no? are you gonna die? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har lirat från när jag vaknade tills nu typ men vi kan köra då ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Nej! Nu har jag installerat om skiten gång efter annan! Jag kommer antagligen inte kunna vara med idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Då startar vi igång med forumträffen! Jag (Mattehallik) och Howhow(Robohow) går in på Windia > Channel 13> Hamnen, första stället du är på när du anländer till Victoria Islands. Så kom igen och glädj oss med din närvaro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Kan inte starta spelet, står Attention out of range på skärmen, jag har kunnat spela innan och jag har testat att installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Kan inte starta spelet, står Attention out of range på skärmen, jag har kunnat spela innan och jag har testat att installera om Sänk frekvensen på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Sänk frekvensen på skärmen. Sånt vet inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har kollat runt lite i den här topicen, och Maplestory verkar ju riktigt trevligt. Laddar ner det nu... Vilken "server" spelar dom flesta gtasajtare på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Har kollat runt lite i den här topicen, och Maplestory verkar ju riktigt trevligt. Laddar ner det nu... Vilken "server" spelar dom flesta gtasajtare på? Windia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ok, vad heter alla då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag kan inte ens bli medlem på Maplestory . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ok, vad heter alla då? EyeQuee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Gachnar... Bubbli funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag kan inte ens bli medlem på Maplestory . Vad händer? Du måste "checka" namnet också, capische? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Nån mer än jag som måste ladda ner en patch för att spela? Jag har en sak på ingång till datorn om det nu är det men nerladdningen av patchen går riiiiktigt långsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts