Addepladde Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Maplestory är ett 2d spel där det går ut på att döda monster och gå upp i lvl. Det såg inte så roligt ut i början men blir roligare och roligare. I lvl 8-10 ska man välja "jobb" och då får man special attacker, i början är det tråkigt då man bara kan slåss. Man kan då välja mellan warrior, magician, bowman och thief. Här kan ni ladda ner spelet och regga er. Kommer med ett screenshot senare. Jag är lvl 15 magician. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Stöder inte Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Jag som tyckte tvärt om! svikul i början men trist efter ca lvl 20. då slutade jag spela... Redigerad 9 januari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Jag som tyckte tvärt om! svikul i början men trist efter ca lvl 20. då slutade jag spela... I början står man ju bara och håller in ctrl till lvl 8-10. EDIT: Här kommer bilden http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/maplestorybild.JPG Redigerad 9 januari, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Om du ger mig till download- länken kan jag pröva det. Jag känner inte för att ladda ner senaste verisionen av IE. Redigerad 9 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Om du ger mig till download- länken kan jag pröva det. Jag känner inte för att ladda ner senaste verisionen av IE. Här kan du ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Laddar för fullt... Det ser lite kul ut. *Fnitter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 GUESS WHOS DA master! ja e Lvl 16 lalal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nån som är vaken? Jag har just installerat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ja är vaken!!! gör din char på Broa, där e addepladde me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 E ni vakna nu då? Jag har spelat upp mig lite, lvl 7. Det var rätt skoj. Leverpastej och rullgardiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Ja e vaken nu.. fast ska lägga mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) När jag ska starta det så kommer det upp en röd ruta som åker runt. I den står det: Synk utanför område. Det är inte datorn som visar den utan skärmen. Hjälp! Edit: Det blir inte så på någon annat spel. Edit2: Har kanske fixat det nu. Har inte testat än. Om någon annan skulle få detta problemet kolla här. Redigerad 10 januari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nån som e med lite nu? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Doh! Det funkar fortfarande inte. Har någon också haft detta problem och kan hjälpa mig med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 SIANA KANSKE ÄR LITE EFTER MEN KOMMER IN (:!!! opps sry för caps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Doh! Det funkar fortfarande inte. Har någon också haft detta problem och kan hjälpa mig med det? Har du kört "setup"? Lallaren, nick? Jag spelar i Scania. Redigerad 10 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Har du kört "setup"? Lallaren, nick? Jag spelar i Scania. Tack tack (:!!! ! Det funkar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Meh vi kör på broa >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 DOH!!! Nu har jag ett problem till! Var ändrar man upplösningen på spelet. Jag kan inte se den övre delen av bilden. För låg upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts