Östis Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Ok, här har ni min nyaste video, så ni får ett litet smakprov över hur bra jag kan laga videon... Ta en titt, och kommentarer är välkomna! Thunder EDIT: Damn, fel link! Uppdaterad nu! Redigerad 9 januari, 2006 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tankar ... OffT: Kan du göra Intro på en Film som jag å C_J har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tankar ... OffT: Kan du göra Intro på en Film som jag å C_J har gjort? Ok? Adda mig på msn bara, så kan vi kanske ordna någet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Ok? Adda mig på msn bara, så kan vi kanske ordna någet! Vad är din msn da? Edit:kan du ladda upp filmen på någon annan sida??typ FF? Redigerad 9 januari, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Vad är din msn da? Edit:kan du ladda upp filmen på någon annan sida??typ FF? Håller på... Och msn, ta en titt i Community Vid så hittar du min MSN i första posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Håller på... Och msn, ta en titt i Community Vid så hittar du min MSN i första posten! Bra... Okej ska göra det Redigerad 9 januari, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Håller på... Och msn, ta en titt i Community Vid så hittar du min MSN i första posten! Ok tankar fy fan va segt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 11/10 det är nästan [tms] likt Strålande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Spännande, Jag tankar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Sry för dubbelposten nu men Twisted Metal Stunters? Vilka är dom? Sån jävla bra film att ni får 10 getingar av 5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Kommer den upp på FF? Längtar på att få se den (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Okej jag undrar 2 st saker Vart gör Rado0m sitt första stunt? Vart gör Öisten sitt första stunt med Taxi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Okej jag undrar 2 st saker Vart gör Rado0m sitt första stunt? Vart gör Öisten sitt första stunt med Taxi? Randooms första stunt: I kloakerna i Los Santos Mitt första taxi stunt: En Backe någonstans i Vinewood Jag kan ej ladda upp på FileFront, men om nån vore så snäll att göra det vore jag väldit glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kan du visa på en karta vart exakt ni gör dem`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Är det någon som är så snäll så att den kunde ladda upp på FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 C_J spelar ingen roll om de e på FF eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Grymt bra! 20 (om inte mer ) Poäng av 10 möjliga Redigerad 11 januari, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 C_J spelar ingen roll om de e på FF eller inte Jo får jag kommer inte in på http://www.thegamersalliance.com :'( :'( Har ingen aning om varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Får väl skicka den över msn då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts