Geten123 Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Den där jeffla cdkeyen som står vill inte funka. Har skrivit in EXAKT som det står men fittskiten vill inte funka. Bör jag gå tillbaka till affären och fråga om en ny key eller vad? Skulle gärna vilja ha svar för att UT äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Den där jeffla cdkeyen som står vill inte funka. Har skrivit in EXAKT som det står men fittskiten vill inte funka. Bör jag gå tillbaka till affären och fråga om en ny key eller vad? Skulle gärna vilja ha svar för att UT äger! Använder du skift eller caps lock; numpad eller vanliga? Testa lite funkar itne det så gå till baks, någon kan ju ha öppnat förpackningen och snott keyn innan du köppte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Det låg inga skivor i från början och keyen var inte synlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Testat att byta nollor (0) till bokstaven O och tvärtom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Testat att byta nollor (0) till bokstaven O och tvärtom? Finns inga o:n eller nollor i keyen. EDIT: Provade en annan key som jag ''fick tag i''. Och det funkade finfint. Tack för hjälpen annars! Redigerad 9 januari, 2006 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts