Jump to content

En liten ideologi om droger

epix
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 262
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

SlewME, olaga hot är olagligt i detta land, va?

Då kan jag hota tillbaks. Om du ens rör på P-Cs finger, så gör jag, av ren vänskap till P-C, 1000 gånger så mycket värre.

Tack, emil! (:!!!:) <3<3

'Yoh, me and me homes r gonna shank ur ass.

Back on topic, ffs!

Vad exakt består 'hasholja' av? Och hur framställs det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewME, olaga hot är olagligt i detta land, va?

Då kan jag hota tillbaks. Om du ens rör på P-Cs finger, så gör jag, av ren vänskap till P-C, 1000 gånger så mycket värre.

Uppskattar om du inte lägger dig i bråk du inte har en aning om vad som ligger bakom. Men jag föstår om du är på P-C sida för han är ju din lilla homie!

Det var inte olaga hot. Vet hur pass olaga hot går och som jag skrev "Stryk ska du ha egentligen" är inte ett hot. Hotade inte med stryk i denna tråd, det må hände att jag gjort det förr, det har du också gjort. Tro mig mammas lille gosse.

Håll dig utanför är du gullig, sedan ser jag inte en hårdrockare som har hår som täcker både ögon och fötter som ett hot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, emil! (:!!!:) <3<3

'Yoh, me and me homes r gonna shank ur ass.

Back on topic, ffs!

Vad exakt består 'hasholja' av? Och hur framställs det?

En mer koncentrerad variant av hasch, där inga växtdelar alls ingår. Övriga bi-ämnen är fåtaliga och THC-koncentrationen kan vara så hög som 70-80%. Extraheras ur växtdelar med hjälp av butan, aceton, etanol eller annat lösningsmedel. Heter på engelska Haschoil eller Honeyoil.

Hur man får fram Hascholja:

http://www.swecan.org/modules.php?name=Grow&chapter=8

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C kan du fan inte bara lägga ner den där attityden?

Det är bara det vi begär av dig, är det för mycket eller?

Det är väldigt roligt att du får oss att framstå som riktiga idioter medan du själv inte gjort något.

Det är ganska naivt att tro att man kan ändra folk.

Om pkz är min bitch - är du då slewmes?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppskattar om du inte lägger dig i bråk du inte har en aning om vad som ligger bakom. Men jag föstår om du är på P-C sida för han är ju din lilla homie!

Det var inte olaga hot. Vet hur pass olaga hot går och som jag skrev "Stryk ska du ha egentligen" är inte ett hot. Hotade inte med stryk i denna tråd, det må hände att jag gjort det förr, det har du också gjort. Tro mig mammas lille gosse.

Håll dig utanför är du gullig, sedan ser jag inte en hårdrockare som har hår som täcker både ögon och fötter som ett hot.

P-C kanske är min homie, javisst. Men han har hjälpt mig med mycket, och sedan se sin kompis ta emot en jävla massa skit, utan att någon tar sig in i det känns ju jävligt tufft.

Nej, du skulle visst slå han på DH också? Som den underbara kära FragBite kommentaren. "Ses på LAN", eller varför inte "landödeN?"

Jag är inte mammas lille gosse, och det vet du själv. Att man kan sjunka så lågt.

Liten är jag nog inte heller, nog är jag kort.

Nej, och jag ser inte dig som ett hot heller. Mer som en cool_18åring som precis fått första hårstråt på muschen och hoppar av glädje och knäpper kort på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ganska naivt att tro att man kan ändra folk.

Om pkz är min bitch - är du då slewmes?

Japp, men du vet, du kommer ju råka illa ut en dag för att du beter dig sådär, du ska inte göra dig större än vad du egentligen är. Det är inget personlig från mig, men så är sanningen.

Och skulle inte påstå att jag är hans bitch, snarare tvärtom. (:!!!:)

Nej du behöver inte ändra dig, men du kan ju skita i oss bara så skiter vi i dig och pKz.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C kanske är min homie, javisst. Men han har hjälpt mig med mycket, och sedan se sin kompis ta emot en jävla massa skit, utan att någon tar sig in i det känns ju jävligt tufft.

Nej, du skulle visst slå han på DH också? Som den underbara kära FragBite kommentaren. "Ses på LAN", eller varför inte "landödeN?"

Jag är inte mammas lille gosse, och det vet du själv. Att man kan sjunka så lågt.

Liten är jag nog inte heller, nog är jag kort.

Nej, och jag ser inte dig som ett hot heller. Mer som en cool_18åring som precis fått första hårstråt på muschen och hoppar av glädje och knäpper kort på det.

Hehe.

Det där med "mammas lille gosse" var inget illa menat och jag har ingen som helst aning om din bakgrund och jag skiter totalt i den. Därför vet jag heller inget om den.

Du får gärna fortsätta om du finner det kul. Har många dagar kvar i livet att läsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe.

Det där med "mammas lille gosse" var inget illa menat och jag har ingen som helst aning om din bakgrund och jag skiter totalt i den. Därför vet jag heller inget om den.

Du får gärna fortsätta om du finner det kul. Har många dagar kvar i livet att läsa.

Ofcourse U didn't.

Jag har också många dagar kvar i livet, så du kan skriva något nu du. Tack.

@epix: kom så går vi då, du kan ju inte sitta inne hela dagen.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, men du vet, du kommer ju råka illa ut en dag för att du beter dig sådär, du ska inte göra dig större än vad du egentligen är. Det är inget personlig från mig, men så är sanningen.

Och skulle inte påstå att jag är hans bitch, snarare tvärtom. (:!!!:)

Nej du behöver inte ändra dig, men du kan ju skita i oss bara så skiter vi i dig och pKz.

'En dag' .. menar du DH? Naww.

Då vet jag det.

pKz gör vad han vill - om han vill stötta mig som en vän så låt honom göra det. Inget som du skulle förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C kan du fan inte bara lägga ner den där attityden?

Det är bara det vi begär av dig, är det för mycket eller?

Det är väldigt roligt att du får oss att framstå som riktiga idioter medan du själv inte gjort något.

Det är det jag har försökt säga, nu när jag redan har lagt mig i kan jag väl få eran version av bråket också?

Jag vill verkligen inte gå in och vara på P-C:s sida, det enda jag tyckte var löjligt var att ni (båda vuxna va) ens kunde få tanken att spöa en 15-åring för saker han hade gjort över internet.

Gtasajten vill ha Howhow och SlewME:S version av bråket, skriv nu! (:!!!:)

Jag tycker också P-C kan vara lite jobbig ibland, inte på samma sätt som ni misstänker jag, då jag tycker han är allmänt jävlig och sur från och till, men inte fan vill jag slå ner honom för det?

Till sist, alla era försök till smutskastning av varandra i den här tråden (detta gäller nog pKz, SlewME och P-C mest) är bara skrattretande, som det är med hår till fötterna, mammas lilla pojke och första mustasch-hårstået-dissarna. Ge er..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En mer koncentrerad variant av hasch, där inga växtdelar alls ingår. Övriga bi-ämnen är fåtaliga och THC-koncentrationen kan vara så hög som 70-80%. Extraheras ur växtdelar med hjälp av butan, aceton, etanol eller annat lösningsmedel. Heter på engelska Haschoil eller Honeyoil.

Hur man får fram Hascholja:

http://www.swecan.org/modules.php?name=Grow&chapter=8

Honeyoil.. låter erotiskt.

Tack för länken, although - den hjälper mig föga.

Måste vara redigt dyrt att skaffa fram en hel balja med blad. Vad var det? 400:-/9g? Jisses.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Tweak: Japp, jag förstår inte heller hur vi kunde få tankarna på det heller, antagligen är det för att vi är sjuka i huvudet.

Nej men P-C har varit på mig jävligt länge nu har det känts som, visst, jag bryr mig inte allt för mycket om hur någon är på mig över internet men han är så respektlös så det är skrattretande. Jag vill inte bråka för jag har inte engergi för det och jag har försökt att få honom att inte vara sådär, tro mig. Som han säger är jag nog naiv som tror att jag kan förändra någon.

När jag sa att han skulle råka illa ut för hur han var någon gång var menat som om han var så i verkliga livet kan ha råka illa ut, inte av mig men av någon annan. Visst, jag har sagt att han är värd att uppfostras lika som SlewME men det var inte allt för seriös menat, men jag vill att han ska förstå att det är folk som verkligen inte accepterar det sättet han behandlar personer på.

Jag vill bara att vi kan gefan i detta extremt fjantiga bråk nu och lägga det bakom oss, det här blir bara fjantigt. P-C jag ska inte spöa dig på DH, men du måste lära dig att respektera personer i din omgivning.

--

När testade någon av dom som hållt på lite längre maja för första gången? Till exempel stellhell.

Jag har testat, var inget jag gillade allt för mycket dock. Nä, håller mig till att röka batterier jag. (:!!!:)

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket postas när man är och käkar.

SlewME & Gizmo04: Jepp, tysta ner oss bara, lås tråden och låtsats som om drogerna inte existerar, frys ute knarkarna från samhället och bura in oss på livstid. Fy fan.

Klart man ska få säga vad man tycker om saker och ting. Narkotikalagarna är inte grundade på fakta och vi ifrågasätter det, har man inte rätt att göra det?

Men det känns som om alla har helt glömt bort att läsa och skriva seriösa argument och kör bara på personangrepp och letar fel. Det blir den tråkig debatt. Att hota med misshandel (SlewME) på Internet är ganska löjligt, jo jag vet om era pm, du är ju en lagens man.

pKz: Mm jag vet om din situation hemma, och dina IG beror alltså inte på droger, så hur kan du ha dåliga betyg som argument? Och emo hade ju tydligen bra sådana och utbildar sig till något mycket hemligt just nu.

Hursomhelst; kan någon hjälpa mig med länktips till trovärdiga och seriösa studier om cannabis och farlighet? Jag gör ett arbete om det i skolan.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket postas när man är och käkar.

SlewME & Gizmo04: Jepp, tysta ner oss bara, lås tråden och låtsats som om drogerna inte existerar, frys ute knarkarna från samhället och bura in oss på livstid. Fy fan.

Klart man ska få säga vad man tycker om saker och ting. Narkotikalagarna är inte grundade på fakta och vi ifrågasätter det, har man inte rätt att göra det?

Men det känns som om alla har helt glömt bort att läsa och skriva seriösa argument och kör bara på personangrepp och letar fel. Det blir den tråkig debatt. Att hota med misshandel (SlewME) på Internet är ganska löjligt, jo jag vet om era pm, du är ju en lagens man.

Hursomhelst; kan någon hjälpa mig med länktips till trovärdiga och seriösa studier om cannabis och farlighet? Jag gör ett arbete om det i skolan.

Du visste nog redan magiska molekyler, men du kan alltid fråga runt på flashback.info och kolla lite på swecan.org

Länk till kommentar
Dela på andra sidor