Jump to content

En liten ideologi om droger

epix
 Share

Recommended Posts

Jasså? Så du har bevis på att Stellan eller The_Dude har rökt på? De kanske ljuger?

Gå du till polisen HA!

Lite ironiskt att ni sitter och skriver detta på ett GTA-forum då GTA består av bilstöld, mord och knark.

Måste bara säga detta P-C, men bilder finns ju dock på dig när du och din homie (älskar det ordet) vattenpipadE, .. sen bilden + fotocopskillz + knarkbit = DU KNARKAR!

Så dum som polis är här, enligt er, så borde dom gå på det.

Oh noes.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 262
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

P-C .

Sluta upp att vara så jävla uppkäftig. Jävla unge säger jag bara. Stryk ska du ha så att det räcker och blir över egentligen.

HAHA! Just det, du och HOWHOW ska 'spöa' mig på DH. Vilket skämt.

Gizmo04: Din fag, jag sa att det påverkar för det är saker vi ser folk göra framför oss. Dessutom så styr du det som händer. Trähatt kan du vara själv. Förresten - vad fan är en trähatt?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag vet att han har det. Pmade han om det igår och jag såg att han läste den. Så jag är besviken på han.

P-C .

Sluta upp att vara så jävla uppkäftig. Jävla unge säger jag bara. Stryk ska du ha så att det räcker och blir över egentligen.

Klart att polisen bryr sig. Om de ser att folk sitter och säger att droger är bra i ett forum med en snittålder på 13 - 16.

Ja okej då är det en annan sak. Jag tycker det är bra att han låter den vara öppen för diskussion.

Hoppas du skämtade om det där med P-C annars ändrade jag just uppfattning om dig rejält (:!!!:)

P-C: Ärligt, har de sagt det? (:!!!:)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart att polisen bryr sig. Om de ser att folk sitter och säger att droger är bra i ett forum med en snittålder på 13 - 16.

Ja dom kommer nog åka hem till varenda än som skrivit i tråden och göra husransakan och ha sig.

Sen så tycker jag att det är bra att cannabis inte är farligt, men skulle själv aldrig kunna testa, det är för jag inte vill ha knarkar stämpel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag har inte suck om vad jag pratar om. Endå så drar alla emot mig och skriver emot mig än att bara skriva "Du vet inte vad du pratar om", konstigt att hela förra sidan och denna är bara emot mig, en kille som inte vet vad han pratar om. (:!!!:)

Ska inte spela CS heller, försöker trappa ner lite på det.

@Explosiv Anka: Precis vad jag gör, och jag mår bra.

Anledningen till att du får folk emot dig är ju precis den att du bara snackar skit. Skulle vara ganska trevligt om alla politiker var som du.

"Inflationen ligger nu på si och så." "Ne, det gör den inte alls. Jag hittade på en egen och den har dom här siffrorna. Alla som inte håller med får inte vara med i mitt parti."..

Folk skriver imot dig eftersom du inte bidrar med något, du förstör när vi försöker föra en diskussion. Barnsligt beteénde helt enkelt.

@Slewderdude: Bara för medelåldern är lite lägre än "vuxna" forum så ska jag inte få uttrycka mig i text? For your information så har GTA-serien en fläskig 18-års gräns. Så alla som diskuterar GTA som är under 18 gör ju också något olagligt i principen. Men ingen bryr sig om det eller hur.

"Ni" kan skicka iväg oss till flashback/MM's forum. Men vi skulle lika gärna kunna skicka iväg alla under 18 till fuska.se eller liknande. Allt ligger i betraktarens ögon.

Och personligen skiter jag i om små tattarungar går och testat canabis nu. Hoppas dom börjar med starkare droger och dör. Har dom inte tillräckligt med självdiseplin för att falla för grupptrycket av en text på internet så är dom inte värda att leva. Faktist.

Alla måste väl få säga vad dom vet om saker och ting. Vi skulle alla kunnat va som pKz och snackat illa om alla slags droger. Men ingen skulle ju lära sig något av detta då allt bara skulle vara lögner. Men JA! Det låter väl trevligt. Låt oss dela lögner med varandra. Det gör oss verkligen allmänbildade!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja okej då är det en annan sak. Jag tycker det är bra att han låter den vara öppen för diskussion.

Hoppas du skämtade om det där med P-C annars ändrade jag just uppfattning om dig rejält (:!!!:)

P-C: Ärligt, har de sagt det?  (:!!!:)

Ändra hur mycket uppfattning du vill om mig. Bryr mig inte så mycket. Jag var fullt seriös när jag skrev det där om P-C och det är för att han har en attityd som en påtänd psykopat. Den pojken har ju klart svårt med sig själv, det är bara att erkänna. Han är ju så jätte tuffig ;)

@Stellhell,

Ok. Du är mod, det du säger är lag så jag får acceptera det.

@P-C,

Överdrifter är alltid kul ^_^

Du har givetvis som vanligt aldrig gjort något.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@P-C,

Överdrifter är alltid kul (:!!!:)

JA! Låt oss lägga till smajlis så att jag ser jätteglad ut !! ;) (:!!!:)^_^

Nej, tack. Jag kallade bara GTA:sweden-forumet för skit och sen kallar HOWHOW mig dryg för att jag driver med hans livsstil. Sen skulle ni slå mig på DH. Naww.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ändra hur mycket uppfattning du vill om mig. Bryr mig inte så mycket. Jag var fullt seriös när jag skrev det där om P-C och det är för att han har en attityd som en påtänd psykopat. Den pojken har ju klart svårt med sig själv, det är bara att erkänna. Han är ju så jätte tuffig ;)

@Stellhell,

Ok. Du är mod, det du säger är lag så jag får acceptera det.

@P-C,

Överdrifter är alltid kul ^_^

Du är vuxen va? Och ska bli nåt polis-liknande arbete, eller har jag fått det om bakfoten?

Och du har tänkt misshandla en 15-åring på grund av hans attityd på ett forum på internet? (:!!!:) Hör på dig själv? (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JA! Låt oss lägga till smajlis så att jag ser jätteglad ut !!  ;)  (:!!!:)  (:!!!:) 

Nej, tack. Jag kallade bara GTA:sweden-forumet för skit och sen kallar HOWHOW mig dryg för att jag driver med hans livsstil. Sen skulle ni slå mig på DH. Naww.

Inte direkt hela sanningen men det är alltid någon som går på det ^_^

Så jag skriver inget mer till dig sedan får du svartmåla mig hur mycket du vill, go on.

@Tweak,

Kom inte och snacka skit om du inte vet något. Var tyst istället. Håll dig till ditt. Det är jag och P-C som är ovänner, vi kan prata med varandra om vi får för oss att bli vänner.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JA! Låt oss lägga till smajlis så att jag ser jätteglad ut !! ;) (:!!!:)^_^

Slår ni P-C så ÄTER jag er, han har hjälpt mig igenom allt. Tack P-C för allt ditt stöd. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jag skriver inget mer till dig sedan får du svartmåla mig hur mycket du vill, go on.

Okej!

SlewMe är transsexuell och dessutom necrofil. Han klär sig enbart i gimp-suit och hans intressen är att ta tunga droger i källaren och att oprovocerat skjuta folk på gatan.

EMIL: tack själv! (:!!!:)

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte direkt hela sanningen men det är alltid någon som går på det (:!!!:)

@Tweak,

Kom inte och snacka skit om du inte vet något. Var tyst istället. Håll dig till ditt. Det är jag och P-C som är ovänner, vi kan prata med varandra om vi får för oss att bli vänner.

Antar att du inte kommer svara på det här då, men iaf.

Hur han än har uppfört sig mot dig påinternet borde ju inte du, som vuxen och normal människa inte ens tänka tanken att slå honom? Det är ju bara löjligt!

Om ni nu vill hålla era bråk så fruktansvärt privata kan ni vill skippa att skriva om den i trådar som alla kan se? Som handlar om knark? Jag har en förmåga att lägga mig i saker, och orkar faktiskt inte bry mig så mycket om att tänka på den bara för att du har ett problem med den.. Antar att jag får akta på mig på DH, ifall jag skulle åka dit (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor