SlewME Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Och jag menar att polisen överdriver asmycket, precis som Jack Thompson när det gäller hur våldsamma barn blir av GTA. Hur som helst, läste du texten? Nej jag har inte läst den texten. Kommer att läsa den när jag har lite mer tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Knark är för idioter. Det är min åskit. Redigerad 9 januari, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Och jag menar att polisen överdriver asmycket, precis som Jack Thompson när det gäller hur våldsamma barn blir av GTA. Hur som helst, läste du texten? Jag gjorde. Interessant läsning må jag säga. Tog bort en hel del fördomar man hade mot brukare av knark. Tack ska du ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nej, jag vill inte ta droger. Ser inte det roliga med det. Livet är inte till för att förstöras. Tack. Jag vill nog leva tills jag fyller 80, och ha ett bra liv tills mitt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Låter som du snackar om StellHell... Va jag vet så är han den ända knark kungen nummer 1 här. Mahalo då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Låter som du snackar om StellHell... Va jag vet så är han den ända knark kungen nummer 1 här. Aw. Verkade inte som det på DH i alla fall! Tror Maholo är .. 'nummer 1'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Första inlägget låter som om det var skrivet av självaste Lemmy Kilmister! Läs hans bok, "White Line Fever"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Knark är för idioter. Det är min åskit. Hur mycket vet du om knark mer än det dina föreldrar/lärare har sagt till dig? Dom precis som polisen försöker få knark att låta som det värsta som finns. Men vad vet jag, du kankse to.m har testat knark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hur mycket vet du om knark mer än det dina föreldrar/lärare har sagt till dig? Dom precis som polisen försöker få knark att låta som det värsta som finns. Men vad vet jag, du kankse to.m har testat knark Jag står för vad jag tycker och bara på allt negativt droger gör. Och ne jag har inte knarkat och tänkter inte ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag står för vad jag tycker och bara på allt negativt droger gör. Och ne jag har inte knarkat och tänkter inte ens. Jag är strängt emot sex och allt var det innebär. Jag hatar sex och det är det värsta som finns. Jag har aldrig haft sex men kommer aldrig ha det. Logiken tätnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag är strängt emot sex och allt var det innebär. Jag hatar sex och det är det värsta som finns. Jag har aldrig haft sex men kommer aldrig ha det. Logiken tätnar. Oj vad du var smart. Kom du på det själv eller tog du det från kalle anka & co? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Oj vad du var smart. Kom du på det själv eller tog du det från kalle anka & co? Nej, jag satte länge och försökte komma på en otroligt rolig vits så att jag kunde skämma ut dig. Nedrans. Skriver de att de hatar sex i Kalle Anka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Nej, jag satte länge och försökte komma på en otroligt rolig vits så att jag kunde skämma ut dig. Nedrans. Skriver de att de hatar sex i Kalle Anka? Vet ej,jag läser pocket böckerna. Redigerad 9 januari, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Vet ej,jag läser pocket böckerna. Nu blev du helt plötsligt såhär mycket tuffare! 'Pah, jag läser för fan inte Kalle Anka - bara pocketerna ' Såja, såja. Fast jag erkänner att jag också har några. Från typ -95 men ändå. Redigerad 9 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nu blev du helt plötsligt såhär mycket tuffare! 'Pah, jag läser för fan inte Kalle Anka - bara pocketerna ' Såja, såja. För det är ju sant. Definera tuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 För det är ju sant. Definera tuff! Tuff är en bergart som består av vulkaniska utbrottsprodukter. Tuff används som byggnadsmaterial i Italien. Nu vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tuff är en bergart som består av vulkaniska utbrottsprodukter. Tuff används som byggnadsmaterial i Italien. Nu vet du. Man lär sig något varje dag. Nä nu e drar jag. Måste upp tidigt till tandläkaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Man lär sig något varje dag. Nä nu e drar jag. Måste upp tidigt till tandläkaren. "Brave sir. Tommy ran away" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag vill bara informera er om att jag blivit jävligt irriterad när jag har varit inne på denna tråd. Jag har en finne på sidan av näsan som gör det olidligt att läsa. Polisen och såna som säger att lätta droger är JÄTTESUPERDUPERMEGAfarliga är bara partypoopers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Vet ej,jag läser pocket böckerna. Snälla lilla ponke, vad är det för fel på dig? Pocketböckerna [jag hatar förövrigt all denna särskrivning som existerar på forumet, editera NU! Morr] är italienska skitserier med skarpa kanter, grötigt innehåll, påhittade karaktärer, dåliga manusförfattare [Don Rosa skulle vända sig i graven om fallet skulle vara sådant att han vore i en], sketna punchlines på framsidan med dubbla budskap [Kalle hajar, höhö...hö...he...] och ett värdelöst upplägg. Jag förstår inte hur någon kan läsa den skiten. Du borde skämmas! Morr! Heja Kalle & C.O. Fast nu är även det förstört av Vicar och alla andra jäkla idioter...suck. Fuck-a-doodle-doo, det var bättre förr. Nåväl, fortsätt snacka droger nu. Come on! Never mind the bollocks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts