Jump to content

En liten ideologi om droger

epix
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 262
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och jag menar att polisen överdriver asmycket, precis som Jack Thompson när det gäller hur våldsamma barn blir av GTA. Hur som helst, läste du texten?

Jag gjorde. ^_^

Interessant läsning må jag säga. Tog bort en hel del fördomar man hade mot brukare av knark. Tack ska du ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur mycket vet du om knark mer än det dina föreldrar/lärare har sagt till dig?

Dom precis som polisen försöker få knark att låta som det värsta som finns.

Men vad vet jag, du kankse to.m har testat knark

Jag står för vad jag tycker och bara på allt negativt droger gör. Och ne jag har inte knarkat och tänkter inte ens.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag står för vad jag tycker och bara på allt negativt droger gör. Och ne jag har inte knarkat och tänkter inte ens.

Jag är strängt emot sex och allt var det innebär. Jag hatar sex och det är det värsta som finns. Jag har aldrig haft sex men kommer aldrig ha det.

Logiken tätnar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ej,jag läser pocket böckerna. ;)

Nu blev du helt plötsligt såhär mycket tuffare!

'Pah, jag läser för fan inte Kalle Anka - bara pocketerna :wacko: '

Såja, såja. Fast jag erkänner att jag också har några. Från typ -95 men ändå.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ej,jag läser pocket böckerna. ;)

Snälla lilla ponke, vad är det för fel på dig? Pocketböckerna [jag hatar förövrigt all denna särskrivning som existerar på forumet, editera NU! Morr] är italienska skitserier med skarpa kanter, grötigt innehåll, påhittade karaktärer, dåliga manusförfattare [Don Rosa skulle vända sig i graven om fallet skulle vara sådant att han vore i en], sketna punchlines på framsidan med dubbla budskap [Kalle hajar, höhö...hö...he...] och ett värdelöst upplägg. Jag förstår inte hur någon kan läsa den skiten. Du borde skämmas! Morr!

Heja Kalle & C.O.

Fast nu är även det förstört av Vicar och alla andra jäkla idioter...suck. Fuck-a-doodle-doo, det var bättre förr.

Nåväl, fortsätt snacka droger nu. Come on! Never mind the bollocks.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor