.:Gurkan:. Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Villa och Radhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Vote: Lägenhet (köpt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 360 kvadrat villa. Vote: Villa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Vote: Radhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) 360 kvadrat villa. Vote: Villa. Va?!? Direkt när jag såg din post, tänkte jag: -360? Jag har större hus än alla jag känner. Alltså måste mitt vara mycket större än hans. Nu ska jag sätta dit den jäveln! (No offense) SÅ jag sprang och frågade pappa. Det visar sig att vårat hus är bara 177 kvadratmeter.. Snacka om att jag är knäckt. Bor du i ett slott, månne? Jaja. VOTÉ: Villa. En gul. Med en enorm häck runtom. Den kan ni iallafall omöjligt slå Redigerad 9 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 .vote: Villa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 360 kvadrat villa. Vote: Villa. Vi har 300 jaeger: Det är nånting i mellan de. Ex: HUS _ GARAGE _ HUS _ GARAGE _ HUS osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Röstade radhus... Vad är kedjehus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Man kan ju alltid googla istället för att vänta på att nån svarar http://sv.wikipedia.org/wiki/Kedjehus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Röstade radhus... Vad är kedjehus? Jag skrev det ett inlägg före ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Lägenhet Hyrd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Villa Vanilja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Lägenhet Hyrd. Samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Lägenhet(Köpt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Null vote. Bor på gård och enligt mig ligger en villa i stan eller på landet om man ej har stall eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Null vote. Bor på gård och enligt mig ligger en villa i stan eller på landet om man ej har stall eller så. Frågade farsan förut om det där och han sa att den korrekta benämningen på bostadshuset på en gård är mangårdsbyggnad. En sån bor jag också i, har ett par lador och två hus framför "mangårdbygnaden" så det blir rätt stor boarea. Fast vi har inga djur eller så, det står bara massa bilar, husvagnar, båtar och möbler i våra lador. Det mesta annat folks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Villa. (har någon tänkt på att namnet låter rätt konstigt när man tänker på det.) Redigerad 9 januari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hyreslägenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Villa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Villa, villerinos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts