Optical Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hej, SA funkade bra förut tills ja bytte grafikkort till ett X800GTO. Nu är grafiken skitkonstig & skärmen flimmrar när man öppnar gta. Har testat bya drivrutiner men det hjälpte inte. Vad kan det vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Har du nån bild på hur det ser ut ingame? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nej, för när man tar ett screen ingame så ser de normalt ut på screenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Öh...vet inte om det hjälper dig, men när jag hade frame limiter av på VC, så fick jag den s.k grafikbuggen med väggarna och saker var helt osynliga, och färger var fel o.s.v., men med frame limiter på så försvann buggen. Du kan ju testa om det hjälper dig i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag kom på vad felet var nu:) av nån anledning hade Resolution ändrats av sej själv på nåt vis till en upplösning som min skärm inte klarade av. Så det var bara att ändra den igen. Fick chansa i menyerna för ja såg inget:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts