MiRRe Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ja jag visste inte om det fanns men jag tänkte att vi kan ha en tråd där vi kan snacka om alla nfs spelen. vi kan ju lägga upp bilder,be om hjälp här osv. jag tycker iaf att most wanted äger stort =) Skulle även behöva lite hjälp på det och det e med att fixa lite milstolpar mot polisen. Jag e på nr 3 Ronnie så om nån vill hjälpa så lägger jag upp min spar fil eller adda Marie_Andersson_89@hotmail.com så kan jag skicka den istället =) Ha det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tja, jag gillade det 3:dje. "Hot pursuit" heter det visst. 2:an va' också ganska kul =/. "Underground" va' trist. "Most Wanted" har jag inte spelet men jag såg en snubbe framför mig på tåget till Lund som satt å lira' det. 1:an har ja' inte spelat. "Road Challenge" tyckte jag också va' ganska roligt. Ja, sen har jag nog inte spelat så mycket mer. Jag spelar mest Harpan och sånt där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Need For Speed High Stakes 4 är nostalgiskt. Most Wanted är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Det jag älskar mest med most wanted är att poliserna e tillbaka och att man ska klättra på en blacklist inte bara köra för att få pengar till att göra om din bil så du får rykte..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Most wanted suger riktigt hårt, lika så underground. NFS Porsche 2000 är lätt bäst, inget annat nfs slår det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Most wanted suger riktigt hårt, lika så underground. NFS Porsche 2000 är lätt bäst, inget annat nfs slår det. Här va ni en som förstår sej på riktig NFS-anda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Ska det vara NFS, ska det fan vara NFSII eller NFSIII. Fan va man tokspelade de med polare när man var yngre. Det är nog dom spel man haft mest skojj med hittills (förrutom hl). *edit nackdelen med de nyare spelen är att man tröttnar på dom så jävla fort http://www.ludus.it/articoli/300/2.jpg Redigerad 9 januari, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ja man tkr ju olika det vet väl alla..hoppas jag iaf Jag tkr iaf att most wanted e bäst, har dock inte spelat dom allra första men whatever.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Most wanted suger riktigt hårt, lika så underground. NFS Porsche 2000 är lätt bäst, inget annat nfs slår det. Need for speed Porsche äger! och nfs Hot pursuit 2 äger också. underground 1-2 = halvkasst most wanted = kassare än underground. vill man ha poliser så är det hot pursuit som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 http://www.ludus.it/articoli/300/2.jpg Ah.. Need for Speed 2 Det é dendär kuliga banan med hängbron man kan göra av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag spelade 1:an och 2:an hos en polare innan jag fick egen dator då jag spelade 3:an.. Haha, inte lite man satt där och bara spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ska det vara NFS, ska det fan vara NFSII eller NFSIII. Fan va man tokspelade de med polare när man var yngre. Det är nog dom spel man haft mest skojj med hittills (förrutom hl). *edit nackdelen med de nyare spelen är att man tröttnar på dom så jävla fort http://www.ludus.it/articoli/300/2.jpg Ahh, det enda spelet som gällde när man var barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ah.. Need for Speed 2 Det é dendär kuliga banan med hängbron man kan göra av Jo, Nepal. Brukade flyga som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jo, Nepal. Brukade flyga som fan Haha, jo. Australia Outback (Tror jag den heter?) é förbaskat rolig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Det NFS spel som är bäst är ju såklart NFS Porsche 2000. satt o spelade det hur mkt som helst när det var nytt, o givetvis en lång tid efter:)älskade känslan i det spelet, bilarna var snygga o grafiken var grym(då) det var oxå lagom svårt så man fick en utmaning med. sen så gillar jag även Most Wanted, men är inte samma känsla. nu gör man spelen för att flasha med snygga brudar, och istället för att anställa bra skådespelare, så tar man dåliga, o låter dom överdriva rollerna så mkt som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) NFS Hot Pursuit 2 var bäst. Underground 1 och 2 och MW suger ju stor fet hästkuk. Redigerad 9 januari, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Är det bara jag som lirat NFS High Stakes 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 De första spelen... Och Hot pursuit. Jag och min kompis körde alltid 2 och vi va poliser känner verkligen nostalagin flöda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts