Jump to content

Need for speed serien

MiRRe
 Share

Recommended Posts

Ja jag visste inte om det fanns men jag tänkte att vi kan ha en tråd där vi kan snacka om alla nfs spelen. vi kan ju lägga upp bilder,be om hjälp här osv. jag tycker iaf att most wanted äger stort =) Skulle även behöva lite hjälp på det och det e med att fixa lite milstolpar mot polisen. Jag e på nr 3 Ronnie så om nån vill hjälpa så lägger jag upp min spar fil eller adda Marie_Andersson_89@hotmail.com så kan jag skicka den istället =)

Ha det =) :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, jag gillade det 3:dje. "Hot pursuit" heter det visst. 2:an va' också ganska kul =/. "Underground" va' trist. "Most Wanted" har jag inte spelet men jag såg en snubbe framför mig på tåget till Lund som satt å lira' det. 1:an har ja' inte spelat. "Road Challenge" tyckte jag också va' ganska roligt. Ja, sen har jag nog inte spelat så mycket mer. Jag spelar mest Harpan och sånt där..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska det vara NFS, ska det fan vara NFSII eller NFSIII. Fan va man tokspelade de med polare när man var yngre. Det är nog dom spel man haft mest skojj med hittills (förrutom hl).

*edit

nackdelen med de nyare spelen är att man tröttnar på dom så jävla fort

:unsure:

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Most wanted suger riktigt hårt, lika så underground.

NFS Porsche 2000 är lätt bäst, inget annat nfs slår det.

Need for speed Porsche äger! och nfs Hot pursuit 2 äger också.

underground 1-2 = halvkasst

most wanted = kassare än underground. vill man ha poliser så är det hot pursuit som gäller! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska det vara NFS, ska det fan vara NFSII eller NFSIII. Fan va man tokspelade de med polare när man var yngre. Det är nog dom spel man haft mest skojj med hittills (förrutom hl).

*edit

nackdelen med de nyare spelen är att man tröttnar på dom så jävla fort

:unsure:

Ahh, det enda spelet som gällde när man var barn :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det NFS spel som är bäst är ju såklart NFS Porsche 2000. satt o spelade det hur mkt som helst när det var nytt, o givetvis en lång tid efter:)älskade känslan i det spelet, bilarna var snygga o grafiken var grym(då) det var oxå lagom svårt så man fick en utmaning med. sen så gillar jag även Most Wanted, men är inte samma känsla. nu gör man spelen för att flasha med snygga brudar, och istället för att anställa bra skådespelare, så tar man dåliga, o låter dom överdriva rollerna så mkt som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor