SlewME Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Hej. Det är en konstig snubbe på DC++ som laddar från mig. Visst det kan tyckas vara ganska normalt men att dessutom trotsa mina slots och inte vara inne på en hubb som jag är inne på är himla konsigt. Att blockera IPadressen i brandväggen hjälper inte då han har olika.. Någon som vet hur man blir av med denna jävla noob som inte kan använde P2P på rätt sätt? Redigerad 8 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vilken DC++ client har du? orginal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Vilken DC++ client har du? orginal? Nej, kom på en sak.. Jag använder RevConnect. Det löste sig, tackar i alla fall. Redigerad 8 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Du kan även bocka i "Automatically disconnect users who leave the hub" i Advanced. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Du kan även bocka i "Automatically disconnect users who leave the hub" i Advanced. Han sa ju att "det löste sig"... You... Are... Slow... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Du kan även bocka i "Automatically disconnect users who leave the hub" i Advanced. Nej men det var inte så.. Kademlia har jag aldrig varit inne på, sedan så connectade han till mig även fast jag stängde av han. Störde mig endel på den. Men det visade sig att "RevConnect" hade en funktion somh hette kademlia som jag bockade av. Störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Han sa ju att "det löste sig"... You... Are... Slow... Är du blind? Såg du inte mitt "ÄVEN" ?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!? !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!? !?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!? !?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!? !?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!? !?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!? Redigerad 9 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts