tehshit Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 SKIT kul att ni fick alla att gå ut och köpa sig ett PSP genom att säga "GTA LCS kommer endast till PSP" blabla etc.. Det är nog grunden för att flera hundra tusen (En miljon?!) gick ut och köpte sig ett PSP. Snygg komplott må jag säga. Jag tror nog att sony visste om att det även skulle komma till PS2, men de ville sälja PSP... aja, själv gick jag inte och köpte mig ett PSP, men är det inte någon av er som är sura?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 SKIT kul att ni fick alla att gå ut och köpa sig ett PSP genom att säga "GTA LCS kommer endast till PSP" blabla etc.. Det är nog grunden för att flera hundra tusen (En miljon?!) gick ut och köpte sig ett PSP. Snygg komplott må jag säga. Jag tror nog att sony visste om att det även skulle komma till PS2, men de ville sälja PSP... aja, själv gick jag inte och köpte mig ett PSP, men är det inte någon av er som är sura?! Sony sa att GTA LCS släpps på PS2 för att försäljningen på PSP gick dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Sony sa att GTA LCS släpps på PS2 för att försäljningen på PSP gick dåligt... Då var alltså syftet bara en stor reklamkampanj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Då var alltså syftet bara en stor reklamkampanj.. Kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Jag köpte aldrig någon PSP, jag hade ändå inte köpt den även om LCS bara skulle kommit till PSP. Jag tror nog inte alla köpte den för LCS skull. Edit: När jag läste topictiteln trodde jag först att R* hade lurat oss att LCS skulle komma till PS2, som ett tidigt aprilskämt. Redigerad 8 januari, 2006 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Grattis till dig som har skapat en totalt meningslös tråd. Vi andra kan väl inte rå för att vissa ska va' så jävla snabba och införskaffa PSP just för GTA? Vänta lite nästa gång, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag älskar mitt PSP och jag köpte inte det bara för LCS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Om man köpte PSP enkom för att kunna avnjuta det senaste spelet i den sedermera ytterligt populära GTA-serien, äro det ett tecken på att man äga för mycket pengar, och sålunda bör det ju knappast göra någon skillnad om man betalade ett par tusen för ett enda spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det hör ju inte hit, hela grejen med PSP är ju att det går att spela spelen vart man vill på ett enkelt sätt. Så dom som köpt spelet till PSp vill troligtvis också kunna spela spel vart dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag älskar mitt PSP och jag köpte inte det bara för LCS... Haha, snälla^___^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag köpte inte PSP'n enbart för lcs utan jag har andra roliga spel och filmer - kort sagt psp är värt pengarna även om man till en början bara tänkte köpa lcs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts