GiZmo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Tjo, jag letar efter nått roligt strategi spel. Grafiken spelar i stort sett ingen roll, bara den inte är för bra eftersom jag sitter på en rätt så kass dator. Det spelar inte häller någon roll när spelet är gjort. Finns många gamla bra spel, men dom flesta har försvunnit med tiden! Så, säg nått riktigt bra och roligt strategi spel! Redigerad 8 januari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Tzar Heros of might and magic 1 2 3 age of empireS 1 2 3? empire earth Ja du det finns många. Redigerad 8 januari, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tzar Heros of might and magic 1 2 3 age of empire 1 2 3? empire earth Ja du det finns många. Empire Eart har jag aldrig gillat. Mest bara jobbigt. Rise of nations är dock ett spel jag rekommenderar starkt! Uppföljaren kommer nu någongång under 2006 är det sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 C&C Generals -Zero Hour C&C Red Alert 2 -Yuris Revenge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 age of empire 1 2 3? Extremt viktig imformation: Age of Empires! (observera "s"-et) Red Alert 2? AoE (redan sagt) Warcraft III (världens bästa spel) dessa är bara några bra exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Heroes of might and magic har jag lirat lite den senaste veckan =) AoE1 är rätt så okej, fast har lirat det liite för mycket^^.. Empire Earth, jovisst, det kan man testa igen Tror jag har de på en cd nånstans.. Får spana in Tzar sen om inte EE duger C&C Generals/Red Alert.. Visst, roliga me.. får se efter att jag har lirat EE igen^^ Tycker att WC3 är tråkigt i singleplayer, Multiplayer TD i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Warcraft 3 och Rome: Total War är de bästa jag kan komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Stronghold Crusader är ett grymt roligt strategispel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 WC3 har börjat spela det nu Sen AoEII och WarCraftII:Tides of Darkness CLASSIC SHIT!! Y'ALL REMEMBA!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Warcraft 3. Black & White 2, AoE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tzar Äntligen någon med smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Öh... Age of Mythology. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag tycker Age of empires II är roligast av AOE spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 C&C Red Alert 2 och Ground Control II är dom roligaste strategi spelen jag kan komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Warcraft III och Warcraft III The Frozen Throne är dom helst klart bästa strategi spelen någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Dawn of war . O ja så klart någon av Aoe serien... Homeworld. Har iof aldrig spelat men det ser rätt soft ut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Stronghold Crusader är ett grymt roligt strategispel Jo, det é förbaskat roligt även om jag bara har spelet demo't. Tvåan ser ännu bättre ut, vilket jag inte har spelat överhuvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Warcraft III och Warcraft III The Frozen Throne är dom helst klart bästa strategi spelen någonsin. Tycker WCIII campaignen är så jävla överlägsen alla andra stratspel men i "custom game" finns det inget som knäcker AoEII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Warcraft III, som sagt, ett av världens mest beroendeframkallande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Battle for middle earth. 2:an kommer om ca 3 månader enligt cdon.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts