totte Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Är det så för alla, eller är det bara jag som har blivit hatad efter sista uppdraget för Yardies/King Courtney. Efter att jag klarade uppdraget med som sjuka killarna med bomberna, börjar alla Yardies skjuta på mig.. blev man förråd av courtney eller är det någon anna anledning? /Tottee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Ja, det är klart du blir hatad av dom. Du har säkerligen gjort uppdraget Smack Dawn (som man får av Kenji) där det gäller att döda så många Yardie Dealers så möjligt det är därför dom är sura...Men det är lite konstigt att dom inte blir det förrens man gjort sista uppdraget åt dom...Ey man big trouble! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 24 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 jo, det uppdraget klarade jag (men det var skitlänge innan..) lite skumt.. oh det är typ samma sak med diablos.. (första för king courtney.., slakta diablos) dom blev helsura efter det.. (kort stubin...) /Totte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 jag gjorde en rampage där man ska skjuta av 20 st yardies huvuden efter det blev dom skitsura Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Jag vet vilken rampage du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts