lulle Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag har sett ett spel som släpps i mars till PS3 Detta spel ska släppas 1:a Mars 06 hoppas dom har rätt Här är en länk till spelet: http://www.gamespot.com/ps3/action/fearres....html?q=respect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nepp, om inte GTA 4 släpps innan PS3 kommer till Europs, vilket det inte kommer att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Vet inte. Om jag får råd att importera så gör jag det annars väntar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nä jag köper inga konsoller....det ända jag skulle göra är att köpa Xbox (inte 360) och Halo sen dra på ett lan...annars får det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts