Danne Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad kommer du göra om det blir officiellt att PS3 kommer komma 2007 till Europa? kommer du importera eller kommer du vänta? om PS3:an kommer bli regionsfri som dom har sagt att den kommer bli då kommer jag utantvekan att köpa en amerikans version. jag skulle aldrig våga importera från USA men det finns svenska butiker som gör det då ska jag köpa en där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Ja, Om svenska butiker importerar dom åt en och sköter allt sånt så skulle jag göra det Edit: Men det kan ju inte finnas så vansinnigt mycket spel då? 10 stycken kanske Redigerad 8 januari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ja, Om svenska butiker importerar dom åt en och sköter allt sånt så skulle jag göra det Edit: Men det kan ju inte finnas så vansinnigt mycket spel då? 10 stycken kanske En av spelen som kommer släppas vi realisen är unreal tournament 2007 och det är ett ganska bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 En av spelen som kommer släppas vi realisen är unreal tournament 2007 och det är ett ganska bra spel Och hur fan vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nej jag väntar tills dom har kommit till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Null vote: NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Beror helt på priset. Att betala upp emot 6000 eller så för en importat verre känns inte kul. Jag hade ju dessutom tänkt vänta tills priset sjunker, och det lär det inte göra om man måste flyga in sin shit från Amerikatt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tror inte att den kommer 2007, Sony kan väl inte missa julhandeln och allt? Så nej, jag kommer inte att importera, att köpa konsolen när den väl har kommit ligger inte heller i mitt intresse för närvarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 En av spelen som kommer släppas vi realisen är unreal tournament 2007 och det är ett ganska bra spel Nu var det ju inte helt säkert eftersom de inte vet nät PS3 släpps. Inte för att jag tror Sony låter M$ få över ett års försprång i Europa, men om den släpps 2007 köper jag den bara om någon svensk affär importera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Null vote. Nej, jag hatar konsoller. Aimless funktionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Hmm beror på vad det kostar, och hur mycket cash jag har vote: vet ej Redigerad 9 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nej, ska inte köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Vote: Ja, om butiken importerar åt mig så att säga. Dock så är det nästan helt säkert att PS3 kommer att komma våren/sommaren 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Null vote. Nej, jag hatar konsoller. Aimless funktionen W0rd. Går ju fan inte att sikta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 W0rd. Går ju fan inte att sikta. Nejru. det blir som att sikta med pilarna på tangentbordet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Går det köra en japansk ps3:a på en svensk tv? jag menar tvkablarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Tror inte Sony kommer lansera PS3 i Europa förens 2007. Då skulle dem nämligen förlora en massa kunder till Microsoft och Nintendo (ganska logiskt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Nej, så bråttom har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Och hur fan vet du det? Det står ju över allt här är ett ställa av alla ställen som det står på här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Om PS3:an kommer bli regionsfri som dom har sagt att den kommer bli då kommer jag utantvekan att köpa en amerikans version. Jag med, enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts